Online reviews: voor- en nadelen?

Het effect van online reviews op aankoopbeslissingen stijgt. Zijn ze nuttig voor jouw bedrijf? Vind hier de voor- en nadelen op een rij. Bijna 80% van de consumenten vertrouwt evenveel op online reviews als op persoonlijk advies van vrienden. Reviewsites zoals bv. TripAdvisor, Yelp, Expedia, Trivago en Amazon zijn vandaag niet meer weg te denken. …

Online reviews: voor- en nadelen? Lees verder »

wizz communicatiemakers online reviews voordelen nadelen

Denk jij vanuit je klant?

Als gedreven ondernemer ben je erg begaan met je zaak. Soms in die mate dat je heel onbewust riskeert om je doelklant uit het oog te verliezen. En dat je communiceert vanuit je eigen denk- en leefwereld. En niet vanuit het perspectief van je klant. Is dat erg? Nee, kan gebeuren. Als ondernemer ben en …

Denk jij vanuit je klant? Lees verder »

Denk jij vanuit je klant

Kiezen is winnen

Wat communiceer je? Hoe doe je dat? En wanneer? Drie vragen die terugkeren in je agenda? Volhouden. Je bent al voor de helft goed bezig. First things first TIP: stel liever eerst de vraag: wat communiceer ik waarom? Durf de communicatie van je kmo of organisatie kritisch te bekijken. Waarom organiseer ik een event? Waarom …

Kiezen is winnen Lees verder »

Kiezen is winnen

Hoe zorg je ervoor dat jouw explanimation de SEO van je website verbetert?

Een explanimation is een animatie waarin je op een duidelijke manier je product, dienst, bedrijf of andere zaken uitlegt. De juiste beelden in combinatie met een goed sound design eronder zorgen voor een effectieve explanimation. Elk bedrijf kan een explanimation inzetten. Je kunt namelijk alles wat je maar kunt verzinnen visueel weergeven, de wensen en …

Hoe zorg je ervoor dat jouw explanimation de SEO van je website verbetert? Lees verder »

explanimation