Waarom je verhaal op sociale media vertellen?

Met een Wizz-plan voor bijvoorbeeld Facebook en LinkedIn breng je structuur en een planmatige aanpak in je sociale media.

Waarom sociale media?

Omdat daar je volgende klant of nieuwe medewerker zit!





Op Facebook en Linkedin richt je je boodschap heel specifiek.

Enkel op je doelklanten.

Je segmenteert en spreekt hen persoonlijk aan.

... of ontdek hieronder je kant-en-klare sociale media-plan 👇

Wizz got this

Deze straffe ondernemers zetten sociale media al gestructureerd in

Naamkaartje Gert Lathouwers - Wizz

Mijn accountmanager? Wat is dat?

Eén persoonlijk en centraal aanspreekpunt!





Je accountmanager als je rechterhand in communicatie.

Hij/zij stuurt je communicatieteam aan en koppelt naar je terug.

Zo volgen we constant het beheer van je plan op.

... of ontdek hieronder je kant-en-klare sociale media-plan 👇

Inhoud van ons kant-en-klare sociale media-plan:

  • Intake- en evaluatiemeeting
  • Opstellen contentkalender
  • 12 Facebook-posts
  • 4 Facebook-advertentiecampagnes
  • 12 Linkedin-posts
  • 4 Linkedin-advertentiecampagnes
  • 2 contactformulieren
  • 2 landingspagina's
  • Beheer advertentiebudget
  • 12 maanden coördinatie
  • Gratis deelname Wizz-workshop

Vul in en ontvang, volledig vrijblijvend, je sociale media-plan voor 1 jaar.

✔️ gedetailleerde planning en structuur
✔️ opgesteld en uitgevoerd met 21 jaar ervaring
✔️ altijd opzegbaar
✔️ binnen 1 week opgestart

Download voorzet sociale media

Hoe de juiste profielen bereiken?

Met Facebook- en Linkedin-advertenties!





Je organische posts halen geen bereik.

Samen wisselen we geplande campagnes authentieke posts.

Dankzij advertenties groeien je volgers.

Voorbeeld van een planning en communicatiebudget in een communicatieplan

Waarom een sociale media-plan?

Oplossing 1

Een planmatige aanpak

Eender welk algoritme van een social media-platform houdt van een volgehouden en consistente inspanning. Wizz beheert je Facebook- en Linkedin-plan. Als een marathon, geen sprint!

Oplossing 2

In functie van doelstellingen

Eerst spreken we duidelijk af wanneer we samen (!) geslaagd zijn. We gaan niet gaat posten om te posten. Maar waardevolle posts schrijven. Posts met een duidelijke verwachting en aanzet tot actie van je lezer. Onze copywriters vertellen je verhaal volgens de regels van de kunst en beheren je posts op Facebook en Linkedin.

Oplossing 3

Meer bereik met adverteren

Als je net begint met Facebook of Linkedin, is adverteren een must. Je hebt weinig volgers. Slechts een fractie krijgt je organische posts te zien. En bovendien bereik je helemaal nog geen potentiële klanten. Onze SEA-specialisten werken ondersteunend op je content. Ze pushen je posts naar de juiste lezers. We beheren dus ook je advertenties op sociale media.

Oplossing 4

Regelmatige evaluatie

Samen evalueren we de resultaten van je posts en advertentiecampagnes. Facebook en Linkedin maken het makkelijk om met cijfers en statistieken alles goed op te volgen. Zeker als onze webstrategen alle juiste tags hebben geïnstalleerd.

Foto Wizz-team communicatiebureau

Ok. En dan?

Converteren en bouwen aan je eigen kanalen!





"Opvolgen en binnen halen" is dan de boodschap.

We hevelen nieuwe contacten over naar je eigen communicatiekanalen.

En liefst zo snel mogelijk.

Download

Je communicatieplan met zuivere focus op sociale media ligt klaar. Toch wat de structuur betreft. Nu jouw inhoud nog...

Gratis download van

jouw sociale media-plan

1 jaar consequent aanwezig op Facebook en Linkedin, op een realistisch ritme. Inhoudelijk op maat van je kmo.
En dat voor vast een maandelijks bedrag.