Kiezen is winnen

strategie kiezen om te winnen

Wat communiceer je? Hoe doe je dat? En wanneer?

Drie vragen die terugkeren in je agenda? Volhouden. Je bent al voor de helft goed bezig.

First things first

TIP: stel liever eerst de vraag: wat communiceer ik waarom? Durf de communicatie van je kmo of organisatie kritisch te bekijken. Waarom organiseer ik een event? Waarom wil ik per se in oktober een direct mailing de deur uit? Waarom wil ik een webshop? 

En dat brengt je bij je doelstelling: wat wil je bereiken met communicatie? Zuivere branding van je merk, 15% meer bezoekers in je winkel, 200 ingevulde contactformulieren op je website extra?  

Pas als het doel helder voor je is, is je slaagkans om gerichte communicatieacties op touw te zetten een pak groter. En kan je ze uitrollen naar je droom- of doelklanten.

Kiezen dus

Voor de communicatiemiddelen en -acties die jouw bedrijf รฉcht nodig heeft. Binnen je beschikbaar communicatiebudget.

Kan je er donder op zeggen dat ze voor 100% renderen? Neen. Maar door te testen wat wel en niet werkt, zet je reuzenstappen. De resultaten van je tests helpen je om onderbouwd te kiezen. En om te komen tot wat rendeert voor je kmo.

Kiezen is winnen

Dat duwtje extra nodig om je over de teststreep te halen? WIZZ daagt je uit. 

Geef een seintje aan Gert. En ontdek hoe je communicatie gestructureerd, planmatig en geรฏntegreerd aan te pakken.

Over de auteur

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *