3 subsidiekanalen voor jouw communicatieplan

Wil je de communicatie van je bedrijf planmatig en gestructureerd aanpakken, dan is een communicatieplan onontbeerlijk. Precies omdat het je leidraad en tijdlijn is om je vooropgestelde doelstellingen te bereiken met concrete communicatie-acties.

Net als een financieel of businessplan is een communicatieplan een fundamenteel onderdeel van je kmo. Wist je dat je voor het opstellen en uitvoeren van je communicatieplan een beroep kan doen op subsidies?

3 subsidiemogelijkheden voor je communicatieplan

  • Via de kmo-portefeuille kan je het opstellen (!) van een communicatieplan tot 40% laten subsidiëren;
  • Is digitale internationale commerciële bedrijfscommunicatie (bv. meertalige website, bedrijfsfilm of sociale media) een onderdeel van je communicatieplan? Bekijk je financiële ondersteuningsmogelijkheden via Flanders Investment & Trade (FIT);
  • Doe je als kmo een investering in digitale betaal- en facturatiesystemen, ICT-beveiligingssystemen of interfaces om online betalen en veiligheid te realiseren, dan kom je in aanmerking voor de digitale investeringsaftrek.

Wil je snel aan de slag met jouw communicatieplan?

WIZZ Communicatiepartners is sinds januari 2017 gecertificeerd voor de kmo-portefeuille. Lees hier snel hoe je voordeel doet door jouw communicatieplan bij ons te laten ontwikkelen.

Geef een reactie

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *