3 subsidiekanalen voor jouw communicatieplan

Subsidies voor je communicatieplan

Je communicatie van je bedrijf planmatig en gestructureerd aanpakken, dan is een communicatieplan onontbeerlijk. Onze overheid vindt dat zo belangrijk dat ze je er zelfs subsidie voor geven. Een communicatieplan is je leidraad en tijdlijn om je vooropgestelde doelstellingen te bereiken met concrete communicatie-acties.

Net als een financieel of businessplan is een communicatieplan een fundamenteel onderdeel van je kmo. Neem een start met jouw communicatieplan.

Wist je dat je voor het opstellen en uitvoeren van je communicatieplan een beroep kan doen op subsidies?

3 subsidiemogelijkheden voor je communicatieplan

  • Via de kmo-portefeuille ontvang je tot 30% subsidie voor het opstellen (!) van je communicatieplan;
  • Is digitale internationale commerciële bedrijfscommunicatie (bv. meertalige website, bedrijfsfilm of sociale media) een onderdeel van je communicatieplan? Bekijk je financiële ondersteuningsmogelijkheden en subsidie via Flanders Investment & Trade (FIT);
  • Doe je als kmo een investering in digitale betaal- en facturatiesystemen, ICT-beveiligingssystemen, cybersecurity of interfaces om online betalen en veiligheid te realiseren, dan kom je ook weer in aanmerking voor  subsidie. Die heet dan de digitale investeringsaftrek.

Jouw communicatieplan en je subsidie regelen?

Wizz is sinds januari 2017 gecertificeerd voor de kmo-portefeuille. En in 2022 werd dat certificaat opnieuw toegekend. Lees hier snel hoe je voordeel doet door jouw communicatieplan bij ons te laten ontwikkelen.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.