8 cruciale elementen v.e. communicatieplan

Stop met dromen van straf ondernemerschap.
Doe mee met deze workshop over de 8 cruciale elementen van een communicatieplan. En zet je eerste stap om een straffe ondernemer te zijn.

Herken je deze situatie voor je kmo?

Je hebt een plan in je hoofd, maar daar kan blijkbaar niemand in kijken. Óf misschien... , als je heel eerlijk bent, heb je zelfs geen plan.

Eureka!

Tijd om dat helemaal open te breken met deze workshop.

21 jaar ervaring leert ons dat elk communicatieplan bestaat uit 8 cruciale elementen. Welke 8 fundamenten dat juist zijn ontdek je in deze workshop.

Je neemt enkele handige tips en tools mee uit de workshop om later zelf je fundamenten op te bouwen.

De concrete afweging van de juiste middelen in je plan, zoals Facebook vs. Instagram? Autobelettering of wegenborden? Wel of geen nieuwe website? Die komen in een latere fase pas aan bod. Eerst maak je werk van je basis en je strategie.

Wat mag je van Gert verwachten?

  • 1

    een structuur

    die je houvast geeft om je plan helder over te brengen;

  • 2

    een methode

    die je helpt om een planning en begroting op te stellen én op te volgen;

  • 3

    inzicht in OGSM

    waarmee je doelstellingen helder op papier zet en meetbaar maakt;

  • 4

    een template

    waarmee je zelf aan de slag kan of ziet hoe Wizz dit voor jou aanpakt.

Inschrijven

Inschrijving workshop "8 cruciale elementen van elk communicatieplan"
Datum workshop
Nieuwsbrief

Voor wie?

Elke kmo-ondernemer die een gestructureerd plan van aanpak wil voor z'n communicatie.

Wizz-klanten kennen de 8 elementen natuurlijk al.

Wanneer?

Kijk bij het inschrijvingsformulier voor de juiste data.

Waar?

Fysiek bij ons op kantoor: Lierseweg 35 in Herentals.

Digitaal, via Teams: de uitnodiging volgt na inschrijving.

Expert?

Onze Wizz'er Gert Lathouwers.

Tarief?

95 euro, excl. btw.

Gratis voor Wizz-klanten.
Dit is dan louter een opfrissing, want de 8 cruciale elementen zijn al aanwezig in de communicatie van een Wizz-klant.

Wat vonden andere ondernemers van deze workshop?

"Ik zal nu toch beter bij de essentie kunnen blijven, want het is en blijft een mega-oefening."

Hanne

"Een fijne workshop met toch wel een aantal echte eye-openers! Superinteressant!"

Sarah

"Ik moet zeggen dat het volledig was. Veel stof tot nadenken."

Karine