Ontdek de 8 cruciale elementen van elk communicatieplan
Stop met dromen van straf ondernemerschap.
Doe mee met deze workshop over de 8 cruciale elementen van een communicatieplan. En zet je eerste stap om een straffe ondernemer te zijn.
Herken je deze situatie voor je kmo?
Je hebt een plan in je hoofd, maar daar kan blijkbaar niemand in kijken. Óf misschien... , als je heel eerlijk bent, heb je zelfs geen plan.
Eureka!
Tijd om dat helemaal open te breken met deze workshop.
21 jaar ervaring leert ons dat elk communicatieplan bestaat uit 8 cruciale elementen. Welke 8 fundamenten dat juist zijn ontdek je in deze workshop.
Je neemt enkele handige tips en tools mee uit de workshop om later zelf je fundamenten op te bouwen.
De concrete afweging van de juiste middelen in je plan, zoals Facebook vs. Instagram? Autobelettering of wegenborden? Wel of geen nieuwe website? Die komen in een latere fase pas aan bod. Eerst maak je werk van je basis en je strategie.
Wat mag je verwachten?
een methode
die je helpt om een planning en begroting op te stellen én op te volgen;
inzicht in OGSM
waarmee je doelstellingen helder op papier zet en meetbaar maakt;
een template
waarmee je zelf aan de slag kan of ziet hoe Wizz dit voor jou aanpakt.
Inschrijven
Wat vonden andere ondernemers van deze workshop?
"Ik zal nu toch beter bij de essentie kunnen blijven, want het is en blijft een mega-oefening."
Hanne
"Een fijne workshop met toch wel een aantal echte eye-openers! Superinteressant!"
Sarah
"Ik moet zeggen dat het volledig was. Veel stof tot nadenken."
Karine