Wil je structureel leads genereren ?

Ontdek hoe je een continu-actieve-campagne in stelling brengt. In deze workshop overlopen we onze Wizz-voorzet voor een concreet leadgeneratie-plan.

Jouw volgende stap in straf ondernemerschap.

Pijl-2

Herken je deze situatie voor je kmo?

  • Je salesteam heeft niet voldoende leads om te bellen;
  • Je hebt geen tijd als ondernemer om eens deftig  te werk maken van je prospectie;
  • Je webinar of opleiding krijgt niet het aantal deelnemers die het verdient.

Tijd om dat aan te pakken met deze workshop.

We geven je een concrete voorzet voor je structurele leadgeneratie. Samen nemen we een planmatige aanpak door waarop je zelf verder bouwt. Óf je op jouw maat aanpast met je communicatiepartner.

Bereid je voor op een concrete workshop met heldere keuzes en handige tips uit de praktijk.

Opgelet! De doelstellingen van je kmo ken jij en breng je mee.

Wat mag je van verwachten?

  • 1

    een structuur

    die je houvast geeft om je leadgeneratie consistent te voeren;

  • 2

    een methode

    die je helpt om een planning en begroting op te stellen én op te volgen;

  • 3

    een duidelijke keuze

    in de communicatiemiddelen die je inzet om je leads aan te trekken;

  • 4

    een template

    waarmee je zelf aan de slag kan of ziet hoe Wizz dit voor jou aanpakt.

Pijl actie

Inschrijven

Inschrijving workshop "Structurele leadgeneratie"
Datum workshop
Nieuwsbrief

Voor wie?

Elke kmo-ondernemer die een gestructureerd plan van aanpak wil voor z'n communicatie.

Wizz-klanten kennen de 8 elementen natuurlijk al.

Wanneer?

Kijk bij het inschrijvingsformulier voor de juiste data.

Waar?

Fysiek bij ons op kantoor: Lierseweg 35 in Herentals.

Expert?

Onze Wizz'er Gert Lathouwers.

Tarief?

95 euro, excl. btw.

Gratis voor Wizz-klanten, ter inspiratie. Want Wizz-klanten zetten hun communicatie al gestructureerd in.