Wil je structureel leads genereren ?
Ontdek hoe je een continu-actieve-campagne in stelling brengt. In deze workshop overlopen we onze Wizz-voorzet voor een concreet leadgeneratie-plan.
Jouw volgende stap in straf ondernemerschap.
Herken je deze situatie voor je kmo?
- Je salesteam heeft niet voldoende leads om te bellen;
- Je hebt geen tijd als ondernemer om eens deftig te werk maken van je prospectie;
- Je webinar of opleiding krijgt niet het aantal deelnemers die het verdient.
Tijd om dat aan te pakken met deze workshop.
We geven je een concrete voorzet voor je structurele leadgeneratie, met focus op LinkedIn. Samen nemen we een planmatige aanpak door waarop je zelf verder bouwt. Óf je op jouw maat aanpast met je communicatiepartner.
Bereid je voor op een concrete workshop met heldere keuzes en handige (LinkedIn-)tips uit de praktijk.
Opgelet! De doelstellingen van je kmo ken jij en breng je mee.
Wat mag je van verwachten?
een structuur
die je houvast geeft om je leadgeneratie consistent te voeren;
een methode
die je helpt om een planning en begroting op te stellen én op te volgen;
een duidelijke keuze
in de communicatiemiddelen die je inzet om je leads aan te trekken;
een template
waarmee je zelf aan de slag kan of ziet hoe Wizz dit voor jou aanpakt.