63 vragen voor de ultieme inleving in je kmo
Deze PDF is je leidraad of checklist om alle aspecten voor je nieuwe communicatieplan onder de loep te nemen.
Stel de juiste vraag...
en de volgende stap voor je plan wordt duidelijk in het antwoord.
In dit werkboek bundelen we de vragen die we steeds overlopen in een intakemeeting. Om de ondernemer en z'n kmo goed te begrijpen, en ons helemaal in te leven, is deze checklist een handige houvast. De vragenlijst is opgebouwd rond de 8 cruciale elementen die in elk communicatieplan aanwezig zijn.
Dit handboek structureert de opbouw van je vragen en vormt zo de ultieme voorbereiding voor de intake bij je nieuwe communicatieplan.
Je denkt na over volgende zaken in je communicatieplan:
- Waarom doen we wat we doen? Waarom ben ik gestart met ondernemen?
- Wie zijn wij en wie willen we bereiken?
- Welke doelen willen we halen in de toekomst?
- Hoe hebben we dat geprobeerd in het verleden?
- Wat hebben we al uitgewerkt? Welke lessen hebben we getrokken?
- Wanneer plannen we bepaalde acties in de toekomst?
- Wie zijn sleutelfiguren in ons communicatieteam?
- Hoeveel kunnen we investeren? Wat is onze economische realiteit?
Vul snel je gegevens in. En we bezorgen je met veel plezier dit handige werkboek.