Facebook en Linkedin zinvol inzetten voor je kmo. Een uitdaging?

Facebook en Linkedin. Sociale media. Iedereen heeft er de mond van vol. Maar hoe zet je die nu zinvol en structureel in voor je kmo? Met ons sociale media-plan!

blauwe pijl

Sociale media-plan

ā‚¬ 737,86 / maand

  • Opstellen contentkalender
  • 12 Facebook-posts
  • 4 Facebook-advertentiecampagnes
  • 12 Linkedin-posts
  • 4 Linkedin-advertentiecampagnes
  • 2 contactformulieren
  • 2 landingspagina's
  • Beheer advertentiebudget
  • 12 maanden coƶrdinatie
  • Gratis deelname Wizz-workshop

Bezorg ons je gegevens en je ontvangt, volledig vrijblijvend, je sociale media-plan voor 1 jaar.

āœ”ļø gedetailleerde planning
āœ”ļø 21 jaar ervaring
āœ”ļø altijd opzegbaar
āœ”ļø binnen 1 week opgestart

Download voorzet sociale media

Deze straffe ondernemers zetten sociale media al gestructureerd in

Logo Osteria Michele Restaurant Leuven
Logo Erea Transformatoren Wijnegem
Logo Tuinstock Winkel Tessenderlo
Logo In Fix Hair Haartoevoegingen Lichtaart

Wat lost zo'n sociale media-plan dan op?

Ā Een planmatige aanpak

Je eerste stap.

Eender welk algoritme van een social media-platform houdt van een volgehouden en consistente inspanning. Een marathon. Geen sprint!

Als communicatiebureau dragen we die planmatige aanpak hoog in het vaandel. Zo beheren we je Facebook- en Linkedin-plan en volgen we het nauwgezet op.

2ļøāƒ£ Inhoud in functie van je doelstellingen

Voor je volgende stap zet je eerst duidelijk op papier wanneer je inspanningen geslaagd zijn.

Zodat je niet gaat posten om te posten, maar echt waardevolle posts schrijft. Posts met een duidelijke verwachting en aanzet tot actie van je lezer.

Met Wizz haal je ineens een contentteam in huis. Onze copywriters vertellen je verhaal volgens de regels van de kunst. En we beheren je geplande posts op Facebook en Linkedin.

3ļøāƒ£ Meer bereik met Facebook- en Linkedin-advertenties

Je derde horde, zeker als je net begint met Facebook of Linkedin, is adverteren. Je hebt nog niet heel veel volgers. En slechts een fractie van je volgers op Facebook of Linkedin krijgen je posts te zien.

Bovendien bereik je helemaal nog geen potentiƫle klanten. Contacten die je nog niet kent, zien je organische posts niet. Ontdek daarover meer op "Facebook en Linkedin inzetten als je promotiekanalen".

Onze SEA-specialisten werken ondersteunend op je contentteam. Je gemaakte content 'pushen' ze zo naar de juiste lezers. We beheren dus je advertenties op sociale media.

4ļøāƒ£ Regelmatige evaluatie

Als laatste bekijk je de resultaten van je posts en je advertentiecampagnes op regelmatige basis. Facebook en Linkedin maken het makkelijk om met cijfers en statistieken alles goed op te volgen en bij te sturen. Zeker als je de juiste tags op je website hebt geĆÆnstalleerd.

Jouw centraal aanspreekpunt, je accountmanager, stuurt alles en iedereen aan en koppelt op geregelde tijdstippen naar je terug. Zo sturen we constant het beheer van je plan bij.

Download

Je communicatieplan met zuivere focus op sociale media ligt klaar. Toch wat de structuur betreft. Nu jouw inhoud nog...

Gratis download van

jouw sociale media-plan

1 jaar consequent aanwezig op Facebook en Linkedin, op een realistisch ritme. Inhoudelijk op maat van je kmo.
En dat voor vast een maandelijks bedrag.

Waarom zou je inzetten op sociale media?

Omdat daar je volgende klant of je nieuwe medewerker zit!

Op Facebook en Linkedin is het mogelijk om je boodschap heel specifiek te richten op je doelklanten. Ɠf op je bestaande klanten. Je spreekt hen, d.m.v. segmentatie, heel persoonlijk aan.

Met consequente communicatie probeer je daarna je contacten over te hevelen naar je eigen communicatiekanalen. En dat liefst zo snel mogelijk.

Samen met je communicatiebureau wissel je geplande campagnes en acties af met jouw authentieke posts.

De volledige aanpak van je Facebook en Linkedin zit vervat in dit sociale media-plan:

  • Coƶrdinatie van je ganse plan, 12 maanden lang;
  • Technische set-up voor een optimale samenwerking;
  • Contentbespreking met accountmanager en copywriter;
  • Uitwerken van een contentkalender;
  • Ontwikkeling van 2 contactformulieren en 2 landingspagina's;
  • 2 x 12 posts per sociale media-kanaal (Facebook + Linkedin);
  • 2 x 4 advertentiecampagnes per sociale media-kanaal (Facebook + Linkedin);
  • ā‚¬ 2 200 advertentiebudget, in totaal,Ā op Facebook en Linkedin;
  • + Gratis deelname aan een Wizz-workhop voor 1 teamlid!

Communicatiebureau Wizz zorgde voor nieuwe en verfrissende ideƫen i.f.v. onze bedrijfsvoering en een professionele aanpak o.b.v. de OGSM-methode.

Danny Van Thielen - Friends Makelaarsgroepering

Workshop

1 keer per kwartaal.
Kijk naar de volgende data in het inschrijvingsformulier.

Schrijven voor sociale media

Een leuke training voor als je meer aandacht aan je teksten wil geven. Aan teksten die werken. Of je vertrouwen om zelf te posten een boost te geven. Met vooral Facebook als basis en praktijkvoorbeelden.