WIZZ zet alle zeilen bij voor haven van Antwerpen

Om haar positie als wereldhaven kracht bij te zetten, lanceert de haven van Antwerpen deze maand de internationale brandingcampagne 'Everything is possible at the port of Antwerp'.

30 sterke verhalen die de 'get things done'- en 'can do'-mentaliteit van de haven in de verf zetten, vormen de hoofdmoot. De CEO's van wereldspelers in onder meer de petrochemische-, koffie- en suikerindustrie komen aan het woord en delen hun liefde voor Antwerpen als klantgerichte economische cluster. In het kader van de campagne tekent WIZZ enkele straffe verhalen op. “Een internationaal project dat perfect past bij de strategische koers die WIZZ vaart”, aldus zaakvoerders Gert Lathouwers en Bart Gybels.

Lees de verhalen op de Port of Antwerp-website.

Wil je ook jouw bedrijf met sterke verhalen laten spreken? Contacteer onze account manager Gert voor een straffe babbel.

Bekijk onze copywriting-, storytelling-, online-, offline- en geïntegreerde campagnes in ons portfolio.

Geef een reactie

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *