Een straffe ondernemer  heeft een communicatieplan.

Tuurlijk wel!

Net zoals hij/zij een financieel plan heeft.  Een business- of personeelsplan. 

Onbetwistbare onderdelen van zijn/haar bedrijfsvoering.

Want wil je dat communicatie rendeert, dan stop je best met:

losse communicatieflodders

schieten op alles en iedereen

raprap een e-mailing lanceren, gewoon omdat iedereen dat doet.

Wil je dat communicatie rendeert? 

Start met je communicatieplan

• weldoordacht • concrete acties in functie van je doel • continuïteit

Een  all-inpakket:

1. strategie 2. campagnes 3. huisstijl 4. copywriting 5. offline communicatie 6. online communicatie 7. adverteren 8. partners (fotografie, video, drukwerk, hosting van je website,…)

1 samenhangend geheel

1 rode draad

1 plan

Met 1 doel:

Je bedrijfsdoelstelling waarmaken!

En dan ben jij straf bezig.

Want een straffe ondernemer heeft een communicatieplan. 

Een minder straffe  heeft excuses.