Van makers naar partners

Bedrijven groeien, evolueren. En dat is niet anders voor Wizz. Ja, dat heeft voordelen voor jou als klant. Want door de jaren heen zijn we geëvolueerd van communicatiemakers naar communicatiepartners. Een hogere focus op communicatiestrategie met uitvoering als gevolg.

Om zo jouw communicatie geïntegreerd, planmatig en gestructureerd aan te pakken.

Adviseren en sturen.

Als communicatiepartners voeren we opdrachten van klanten niet klakkeloos uit. We bepalen mee de communicatiestrategie en hoe die te laten opbrengen. Als bv. blijkt dat een flyer niet de gepaste communicatietool is om je doelklanten te bereiken, dan adviseren we je een andere manier om gericht te communiceren.

Kortom, we gaan op zoek naar wat jij écht nodig hebt. En rollen dit daarna voor je uit.

Jouw succes = samenwerken

Om je communicatie-investering te laten renderen, stappen we samen in het communicatiebootje. Doe jij aan communicatie wanneer je er eindelijk nog eens de tijd voor hebt? Wizz neemt je dit werk uit handen en streeft ernaar om via gerichte communicatie de juiste potentiële klanten bij je af te zetten. Jij zorgt ermee voor dat ze omgezet worden naar klanten, in een communicatiestrategie die we samen bepalen.

Deze samenwerking verhoogt de slaagkans om samen voor jouw business succes te boeken.

Als je communicatiepartner engageren we ons om ons goed in te leven in jouw wereld.

En de juiste mensen in te schakelen

Je haalt voordeel uit ons netwerk. Wizz zoekt synergieën tussen klanten. Zo leveren samenwerkingen je meerwaarde op.

Enkele van onze klanten:

Verrassen

Wizz houdt de relatie met z'n klanten graag spannend. Ons team werkt proactief aan jouw communicatie. Ideeën, opportuniteiten, als partner hoor je ze uit eerste hand.

Communicatieplan

Het partnership tussen jou als klant en Wizz verzilveren we in een communicatieplan. Daarin bepalen we samen je communicatiestrategie:

  • wat we waarom willen bereiken voor je bedrijf of organisatie;
  • met welke communicatiemiddelen: online, print, video, geïntegreerd;
  • wie wat doet;
  • tegen wanneer;
  • en met welk budget.

Met een communicatieplan breng je continuïteit in je communicatie. Niet langer alle hens aan dek voor een mailing die hoeterdekoeter de deur uit moet.

Wizz helpt je testen en onderbouwd kiezen. We evalueren en sturen bij.

Jouw succes begint met een goed plan. Dowload gratis de template voor je communicatieplan.

Een communicatieplan voor jouw bedrijf of organisatie?

Heb je graag eens een vrijblijvende babbel? Geef een seintje aan Gert. En vind de communicatiepartners om samen jouw communicatie strategisch in kaart te brengen en dat geïntegreerd, gestructureerd en planmatig uit te rollen.

Wat is een communicatieplan?

Van makers naar partners

Gert Lathouwers

Laatst aangepast op: 15 juli 2021
categorie: Over WIZZ
tag:

Plaats een reactie

Hoe straf vond je dit bericht?

Klik op een ster om je score te geven.

Gemiddelde waardering 0 / 5. Aantal stemmen: 0

Wees de eerste om je score te geven.

1 reactie op “Van makers naar partners

Een reactie achterlaten

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *