Start hier

Je wil werk maken van je communicatie, maar hoe begin je er nu aan? Start hier. 👍

Om straf te starten: communicatie is een wezenlijk onderdeel van je bedrijfsvoering. Net zoals je personeels- en financieel beleid. Meer nog: het is een krachtig middel dat je mee kan inschakelen om je bedrijfsdoelstellingen te halen.

Om je communicatie goed aan te pakken, bekijk je dit dus best breder. In een groter geheel, in een plan. Want het succes zit ‘em niet in losse flodders. Bijvoorbeeld snel snel een e-mailing omdat je offerteaanvragen plots niet goed lopen.

Nee, je succes zit in: het plaatje laten kloppen. Het juiste verhaal te vertellen aan je juiste klanten.

Maar hoe doe je dat?

Dat vertelt onze communicatiestrateeg Gert je in dit filmpje:

Intussen verder inspiratie opdoen op onze website?

Stap 1

Wel, surf dan in eerste instantie naar de pagina over ‘je aanpak’. Je leest er meer over het belang van structuur in je communicatie. Over the bigger picture.

Stap 1

2020-01-01

Dan is het tijd om je verhaal helder te krijgen. Waarom kloppen mensen best bij jou aan en niet bij je concullega?

2020-01-01

2021-01-01

En om je verhaal uit te stralen in alle facetten van je communicatie.

2021-01-01

2021-01-01

Zit het verhaal van je zaak goed? Dan ben je klaar om actief (!) naar buiten te communiceren. En om de juiste klanten aan te trekken, je doelklanten.

2021-01-01

Deze 4 stappen zijn de start van je communicatieplan. De start om communicatie mee in te zetten om je bedrijfsdoelstellingen te halen.

Gert

Genoeg gelezen?

Ik kom graag eens met je babbelen.

Vastberaden om werk te maken van je communicatie en een straffe ondernemer te zijn?

En neem een straffe start.