Shot through the heart, and WIZZ is to blame

Bij WIZZ geen eentonige, saaie en typische stagetaken.

Nee, onze stageperiode hier heeft ons al een brede werkervaring opgebracht en ons voorbereid op het échte werk! En we zeggen wel “stageperiode”, maar zo voelt het niet aan. Integendeel, je wordt onmiddellijk aanvaard en gepusht om het beste van jezelf te geven. WIZZ wil het beste uit haar werknemers halen, wij zijn daar geen uitzondering op!

Holy mother of creativity!

Pglas was ons eerste project samen, als twee marketingstagiaires “groen achter de oren”. Tijdens onze brainstorm legden we elk goede ideeën op tafel. Hieruit is dan het uiteindelijke concept ontstaan. Binnenkort rijdt onze harde arbeid rond in de vorm van een print op de splinternieuwe bedrijfswagen van Pglas. Ons werk zal dus niet ongemerkt voorbijgaan!

Een ander leuk project bevond zich op een compleet ander terrein, de datingwereld! WIZZ was een “match made in heaven” voor ons, en nu mochten we dit ook in praktijk brengen. R&F Introductions is een exclusief relatie- en datingbureau voor singles met niveau. Voor deze klant zorgden we dat de bedrijfsleidster verleid werd door een weldoordacht communicatieplan.

You’ve got mail!

Tijdens onze stage zijn we ook in aanraking gekomen met het versturen van mailings. Hiervoor maakten we gebruik van het programma Mailchimp. Met deze tool konden we door middel van een korte infosessie mailings versturen naar klanten en prospects van WIZZ. Hierdoor konden we opnieuw een meerwaarde bieden voor het WIZZ-team!

Just fun and games?

Een bedrijfsbezoekje met het WIZZ team? Een leuke informatieve uitstap was het in ieder geval. Tijdens onze stage waren we bij de gelukkigen om de drukkerij Bulckens (ZwartOpWit) te bezoeken. Hier werd ons duidelijk gemaakt hoe het hele proces van A tot Z verloopt. We kregen een korte presentatie over de geschiedenis van het bedrijf en een rondleiding doorheen de drukkerij. Het was een zeer leuke en leerrijke ervaring.

Time to get real!

Niet enkel mochten we mee op bedrijfsbezoek, we mochten ook mee naar een intakegesprek bij prospecten. Zo kregen we een voorbeeld van hoe het er in de praktijk echt aan toegaat. Na het gesprek mochten we een debriefing opstellen waaruit een briefing zou volgen aan het WIZZ-team voor het opmaken van een communicatieplan. We zijn tijdens onze stage dus betrokken geweest bij het volledige proces.

Call-to-action

Heb jij zin om jezelf verder te ontwikkelen en je eigen kunnen en creativiteit te testen? Wil jij net als ons samenwerken in een jong team van specialisten met veel variatie aan toffe, interessante en uitdagende opdrachten? Twijfel dan zeker en vast niet om Bart Gybels te contacteren voor je stageperiode. Het is echt een top experience!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *