Website

Case study Pglas

Case study Pglas Voor Pglas, een glasbedrijf uit Tielen, werkte WIZZ reeds verschillende communicatiecampagnes uit, zowel online als offline. Doelen van de campagnes: het aantal websitebezoeken opkrikken en het aantal offerteaanvragen verhogen. SEO-aanpak: na 1 maand 58,97% meer websitebezoeken Door de Pglas-website in 2013 onder handen te nemen op SEO-vlak werden enkele mooie cijfers genoteerd. …

Case study Pglas Lees verder »

pglas meer trafiek website statistieken

Hoe een communicatieplan bijdraagt tot een groei van 15% voor In Fix Hair

Hoe een communicatieplan bijdraagt tot een groei van 15% voor In Fix Hair In Fix Hair is producent van haarwerken van 100% natuurlijk Europees haar voor meisjes en vrouwen met haarverlies. Het bedrijf klopte bij WIZZ aan om meer structuur in de communicatie te krijgen. Samen formuleerden we in het communicatieplan 2017-2018 deze 4 doelstellingen: 1. …

Hoe een communicatieplan bijdraagt tot een groei van 15% voor In Fix Hair Lees verder »

infixhair

Plezante campagne rond stalen deuren levert staalharde resultaten

Plezante campagne rond stalen deuren levert staalharde resultaten Stalen deuren met glas. Met dit nieuwe product wilde glasplaatser Pglas in Tielen zijn aanbod aan interieurglas verruimen. Met als duidelijke maatstaf: minstens 30 offerteaanvragen in het eerste jaar. Om dit waar te maken schreef WIZZ in het communicatieplan voor Pglas een aparte strategie: ‘We communiceren de productverruiming …

Plezante campagne rond stalen deuren levert staalharde resultaten Lees verder »

pglas lekker strak