Google Ads

Contactnames omhoog. Kost per contact omlaag.

Contactnames omhoog en je investering per contact omlaag Vakman Pglas kreeg een plezante en betrouwbare uitstraling met een klantenscore van 9,3/10 op basis van 149 beoordelingen (mei 2018). Hierin weerspiegelt de nieuwe positionering van Pglas. In de uitwerking van hun communicatieplan realiseerden we samen +91,49% contactnames en 70 nieuwe reviews in slechts één jaar (lees hieronder […]

Contactnames omhoog. Kost per contact omlaag. Lees verder »

Pglas referentie headerbeeld

Communiceer consistent, helder en onderscheidend.

Een communicatieplan: consistent, helder en onderscheidend EREA, Belgisch marktleider in transformatoren, ging op zoek naar een partner voor hun communicatieplan. Ze zochten naar meer structuur in hun communicatie. Ze vonden een communicatieplan van WIZZ. Met dat plan voeren we nu de communicatie: helder, onderscheidend en consistent. Hieronder een selectie van enkele resultaten die we samen

Communiceer consistent, helder en onderscheidend. Lees verder »

Erea referentie headerbeeld

Campagne voor stalen deuren met staalharde resultaten

Plezante campagne rond stalen deuren levert staalharde resultaten Stalen deuren met glas. Met dit nieuwe product wilde glasplaatser Pglas in Tielen zijn aanbod aan interieurglas verruimen. Met als duidelijke maatstaf: minstens 30 offerteaanvragen in het eerste jaar. Om dit waar te maken schreef WIZZ in het communicatieplan voor Pglas een aparte strategie: ‘We communiceren de productverruiming

Campagne voor stalen deuren met staalharde resultaten Lees verder »

pglas lekker strakke realisatie, headerbeeld