E-mailmarketing

Case study Pglas

Case study Pglas Voor Pglas, een glasbedrijf uit Tielen, werkte WIZZ reeds verschillende communicatiecampagnes uit, zowel online als offline. Doelen van de campagnes: het aantal websitebezoeken opkrikken en het aantal offerteaanvragen verhogen. SEO-aanpak: na 1 maand 58,97% meer websitebezoeken Door de Pglas-website in 2013 onder handen te nemen op SEO-vlak werden enkele mooie cijfers genoteerd. …

Case study Pglas Lees verder »

pglas meer trafiek website statistieken

Een communicatieplan: consistent, helder en onderscheidend

Een communicatieplan: consistent, helder en onderscheidend EREA, Belgisch marktleider in transformatoren, ging op zoek naar een partner voor hun communicatieplan. Ze zochten naar meer structuur in hun communicatie. Ze vonden een communicatieplan van WIZZ. Met dat plan voeren we nu de communicatie: helder, onderscheidend en consistent. Hieronder een selectie van enkele resultaten die we samen …

Een communicatieplan: consistent, helder en onderscheidend Lees verder »

Erea