Campagne

Case study Pglas

Case study Pglas Voor Pglas, een glasbedrijf uit Tielen, werkte WIZZ reeds verschillende communicatiecampagnes uit, zowel online als offline. Doelen van de campagnes: het aantal websitebezoeken opkrikken en het aantal offerteaanvragen verhogen. SEO-aanpak: na 1 maand 58,97% meer websitebezoeken Door de Pglas-website in 2013 onder handen te nemen op SEO-vlak werden enkele mooie cijfers genoteerd. …

Case study Pglas Lees verder »

pglas meer trafiek website statistieken

Contactnames omhoog en je investering per contact omlaag

Contactnames omhoog en je investering per contact omlaag Vakman Pglas kreeg een plezante en betrouwbare uitstraling met een klantenscore van 9,3/10 op basis van 149 beoordelingen (mei 2018). Hierin weerspiegelt de nieuwe positionering van Pglas. In de uitwerking van hun communicatieplan realiseerden we samen +91,49% contactnames en 70 nieuwe reviews in slechts één jaar (lees hieronder …

Contactnames omhoog en je investering per contact omlaag Lees verder »

Pglas

Plezante campagne rond stalen deuren levert staalharde resultaten

Plezante campagne rond stalen deuren levert staalharde resultaten Stalen deuren met glas. Met dit nieuwe product wilde glasplaatser Pglas in Tielen zijn aanbod aan interieurglas verruimen. Met als duidelijke maatstaf: minstens 30 offerteaanvragen in het eerste jaar. Om dit waar te maken schreef WIZZ in het communicatieplan voor Pglas een aparte strategie: ‘We communiceren de productverruiming …

Plezante campagne rond stalen deuren levert staalharde resultaten Lees verder »

pglas lekker strak