Promotie

Specifieke voorbeelden van uitwerking van communicatiemiddelen.

Plezante website voor Pglas uit Tielen

‘Plezante’ website voor Pglas uit Tielen Plezant als bestaansreden neemt bij Pglas vele vormen aan. ‘Plezant’ omdat je snel de juiste info krijgt. ‘Plezant’ omdat je meteen een offerte ontvangt voor iets wat jij zoekt. ‘Plezant’ omdat nadien je leverancier van z’n woord is, in planning en afspraken. En ‘plezant’ omdat er simpelweg al eens gelachen …

Plezante website voor Pglas uit Tielen Lees verder »

Ruth Renders en Peter Van Bouwel, bestuurders Pglas in Tielen, Kasterlee

Rendement halen uit je website. Doe zoals Pglas.

Case study Pglas Voor Pglas, een glasbedrijf uit Tielen, werkte WIZZ reeds verschillende communicatiecampagnes uit, zowel online als offline. Doelen van de campagnes: het aantal websitebezoeken opkrikken en het aantal offerteaanvragen verhogen. SEO-aanpak: na 1 maand 58,97% meer websitebezoeken Door de Pglas-website in 2013 onder handen te nemen op SEO-vlak werden enkele mooie cijfers genoteerd. …

Rendement halen uit je website. Doe zoals Pglas. Lees verder »

pglas meer trafiek website statistieken

Campagne voor stalen deuren met staalharde resultaten

Plezante campagne rond stalen deuren levert staalharde resultaten Stalen deuren met glas. Met dit nieuwe product wilde glasplaatser Pglas in Tielen zijn aanbod aan interieurglas verruimen. Met als duidelijke maatstaf: minstens 30 offerteaanvragen in het eerste jaar. Om dit waar te maken schreef WIZZ in het communicatieplan voor Pglas een aparte strategie: ‘We communiceren de productverruiming …

Campagne voor stalen deuren met staalharde resultaten Lees verder »

pglas lekker strakke realisatie, headerbeeld