Aanpak

Referenties van een totaalaanpak

Rendement halen uit je website. Doe zoals Pglas.

Case study Pglas Voor Pglas, een glasbedrijf uit Tielen, werkte WIZZ reeds verschillende communicatiecampagnes uit, zowel online als offline. Doelen van de campagnes: het aantal websitebezoeken opkrikken en het aantal offerteaanvragen verhogen. SEO-aanpak: na 1 maand 58,97% meer websitebezoeken Door de Pglas-website in 2013 onder handen te nemen op SEO-vlak werden enkele mooie cijfers genoteerd. …

Rendement halen uit je website. Doe zoals Pglas. Lees verder »

pglas meer trafiek website statistieken

Contactnames omhoog. Kost per contact omlaag.

Contactnames omhoog en je investering per contact omlaag Vakman Pglas kreeg een plezante en betrouwbare uitstraling met een klantenscore van 9,3/10 op basis van 149 beoordelingen (mei 2018). Hierin weerspiegelt de nieuwe positionering van Pglas. In de uitwerking van hun communicatieplan realiseerden we samen +91,49% contactnames en 70 nieuwe reviews in slechts één jaar (lees hieronder …

Contactnames omhoog. Kost per contact omlaag. Lees verder »

Pglas referentie headerbeeld

Communiceer consistent, helder en onderscheidend.

Een communicatieplan: consistent, helder en onderscheidend EREA, Belgisch marktleider in transformatoren, ging op zoek naar een partner voor hun communicatieplan. Ze zochten naar meer structuur in hun communicatie. Ze vonden een communicatieplan van WIZZ. Met dat plan voeren we nu de communicatie: helder, onderscheidend en consistent. Hieronder een selectie van enkele resultaten die we samen …

Communiceer consistent, helder en onderscheidend. Lees verder »

Erea referentie headerbeeld