Een communicatieplan op jouw lijf geschreven

Jouw communicatie wordt pas succesvol wanneer ze in een plan gegoten is. Wij zijn zulke grote fans van plannen dat we zelfs een plan hebben voor het opstellen van een communicatieplan. Ontdek hier hoe jouw toekomstige communicatieplan tot stand komt.

opstellen plan
Klik op de afbeelding om ze in detail te bestuderen.

 

Kennismakingsgesprek

Nadat je ons gecontacteerd hebt, maken we een afspraak voor een eerste gesprek. Jij vertelt ons meer over jouw onderneming. Onze sales legt je de werking van WIZZ en jouw voordelen van een communicatieplan uit.

Let op: deze afspraak is de enige stap bij het opstellen van jouw communicatieplan die niet onder de subsidieregeling van de kmo-portefeuille valt.

Intakegesprek

Om jouw communicatie perfect te verzorgen, moeten we je diepste wensen en je grootste nachtmerries kennen. Bereid je mentaal voor om ongeveer drie uur lang op de rooster gelegd te worden door onze sales en de accountmanager die binnenkort jouw trouwste vriend wordt. Vertel ons je doelstellingen en ambities zodat we daar samen naartoe kunnen werken. Bekijk ter inspiratie alvast deze vragenlijst.

Analyse

Ons team gaat aan de slag met de informatie uit het intakegesprek. We analyseren jouw huidige situatie tot op het bot. Hoe doet jouw onderneming het online, in zoekmachines, in de media? De resultaten van deze analyse zijn de ijkpunten voor het opstellen van jouw communicatieplan. We gebruiken ze later ook om onze vooruitgang aan af te meten.

Plan

Een communicatieplan bouwen we op acht pijlers. Voor jouw strategie, concept, brand, copy, offline marketing en online marketing kun je met een gerust hart vertrouwen op de inzet van het WIZZ-team. Het gebruik van media en onderaannemingen leggen we uiteraard extern, van nabij opgevolgd door jouw accountmanager.

Je doelstellingen maken we Specifiek, Meetbaar, Aanvaardbaar, Realistisch en Tijdsgebonden. Cijfers plakken op je ambities is namelijk S.M.A.R.T. communiceren. In functie van de resultaten sturen we jouw communicatieplan bij waar nodig.

Presentatie

Vier weken na het intakegesprek tonen we de concepten en strategieën waarmee we jouw doelstellingen en ambities in de praktijk gaan omzetten. Het plan omvat details over de acht pijlers en een duidelijke begroting, verspreid over een jaar. Acties à la minute zijn onvermijdelijk en maken het spannend. Maar langetermijnplanning van jouw communicatie is de enige weg naar succes.

Stay in touch

Klik dus gerust hier om jouw eerste afspraak vast te leggen. Het doet geen pijn. Integendeel, de beloning is efficiënte communicatie voor jouw onderneming.

Geef een reactie

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *