Patrick Keuleers

“Door inleving de juiste keuzes maken”

Hoe help jij ondernemers mee straf maken?

Om de werkelijke communicatienoden van een ondernemer te detecteren, probeer ik me te verplaatsen in zijn leefwereld en klanten. Om met een open geest de juiste strategische keuzes te maken. De juiste en relevante vragen stellen, dat is onze taak. Deze inleving en betrokkenheid zijn noodzakelijk voor het opbouwen van een goede langetermijnrelatie.

Wanneer is jouw werkdag geslaagd?

Ik word blij van de tevredenheid en appreciatie van de klant. Het bedankmailtje na een actie die we samen uitwerkten. Of wanneer op het einde van de werkdag alle to do’s afgevinkt staan en er nog voldoende tijd en energie overblijft om een terrasje mee te pikken of te sporten. De grootste voldoening is er wanneer alle puzzelstukjes in het communicatieplan samenvallen.

1 concrete tip vanuit jouw expertise aan een ondernemer om straf te zijn?

Het boek ‘Find your why’ van Simon Sinek is een must read. Alleen als je je ten volle bewust bent van ‘waarom’ je als ondernemer doet wat je doet, kan je straf zijn. Straffer nog, WIZZ is voorbestemd om je met communicatie hierbij te helpen. (Wat is jouw bestaansreden?)

Patrick Keuleers - Wizz Communicatiepartners

Patrick Keuleers

Accountmanager en kauwgomballenautomaat voor communicatie-ideeën.
Straf in het vak sinds 1998.

Contacteer

Patrick

Straffe skills

  • Kauwgomballenautomaat voor ideeën.
  • Lak aan een avondklok (wat werk betreft).
  • Apple-adept.

  • Accountmanager met grafische feeling.
  • Conceptor van jouw communicatieplan.
  • 1 van de 11 op een voetbalveld.

Blogberichten door Patrick

Vaak voorkomende beeldbestanden en hun gebruik op een rijtje

30 maart, 2017

Als je aan online communicatie doet, heb je waarschijnlijk de beeldbestandsextensies .JPG, .PNG en .GIF al eens de revue zien passeren. Maar wanneer gebruik je wat?

Lees blogbericht

5x gratis rechtenvrije beelden

29 november, 2016

Beeld en tekst versterken elkaar. En dat weet jij als bedrijf of blogger ook. Een beeld bij je online communicatie maakt jouw bericht beklijvend, makkelijker leesbaar, aantrekkelijker en beter vindbaar in zoekfuncties.

Lees blogbericht

Hoe snel een afbeelding klaarstomen voor sociale media?

24 juni, 2016

Met Adobe Spark Post kan je op een eenvoudige wijze al je foto’s on the go voorzien van sterke copy. En het ziet er nog goed uit ook. In eenzelfde adem optimaliseert Adobe Spark Post je afbeelding voor het sociale netwerk naar keuze: Instagram, Facebook, Twitter, Pinterest. Adobe Spark to the rescue! Zelf aan de […]

Lees blogbericht

Breng je klant in kaart.

29 september, 2015

Waar en wanneer is het voor jou het meest efficiënt om te communiceren?Daarvoor moet je weten wat je belangrijke touch points met je prospects of klanten zijn. Hoe identificeer je die touch points? Dat doe je dan weer door je customer journey in kaart te brengen. Een wat? Een customer journey is de “reisweg” die […]

Lees blogbericht

Tips & Tricks: "Hoe zoek ik rechtenvrije beelden op het web via Google?"

27 augustus, 2015

Onder normale omstandigheden zijn foto’s en beelden beschermd door intellectuele en auteursrechtelijke eigendom. Je mag deze beelden dus niet klakkeloos reproduceren op bijvoorbeeld je eigen website. Met de technologie op beeldherkenning die beter wordt, is de kans ook groter dat de originele eigenaar jouw onrechtmatig gebruik achterhaalt en je een boete aansmeert. Speel dus op […]

Lees blogbericht

Inspiratie voor je communicatie. GRATIS.

8 juni, 2015

Op zoek naar invalshoeken, acties om de communicatie en marketing van je bedrijf een boost te geven? Ontvang advies. Voor nul euro. Omdat we je graag inspireren. Gericht communiceren is keuzes maken. Wat communiceer ik wanneer naar welke doelgroep? En via welke kanalen? Ontbreekt je de tijd of inspiratie om hierin keuzes te maken? Geen […]

Lees blogbericht

Is print dood?

28 oktober, 2014

Je hoort het meer en meer. De papieren wereld zal verdwijnen, beweren vele mensen. Is dat zo? Printmarketing zal doorzetten met groei in 2015 en veel verder dan iedereen wel denkt! Sommige mensen, bedrijven en zelfs marketeers hanteren de online only-aanpak: de focus op SEO, sociale media, bloggen en marketing gericht op zoekmachines. Alle nodige […]

Lees blogbericht

Ooit vind je de ware

10 juli, 2014

Hoe vind je die perfecte prospect, lead of klant? Personas! Personas, ooit het meest hippe buzzword, later verguisd omdat steeds meer brands een grotere piece of the pie dan dat éne kleine spietje wilden bespelen. Maar ik ben heel niche Voor echte nichemerken bleven en blijven personas de beste aanpak. Niet iedereen heeft nood aan […]

Lees blogbericht