Dries De Smedt

Webdesigner met een hart voor eenvoud en structuur.
Straf in het vak sinds 2004.

Hoe help jij ondernemers mee straf maken?

Door niet zomaar iets te maken, maar door een actie in de bredere context te plaatsen. Bijvoorbeeld door een online advertentie naadloos af te stemmen op de landingspagina. En dat lukt me goed omdat ik binnen WIZZ inzetbaar ben op verschillende domeinen: website, video en online advertenties. En die ervaring leert: wacht niet om iets online te zetten tot het perfect is. Neem wel voldoende tijd om op te volgen en bij te sturen.

Wanneer is jouw werkdag geslaagd?

Met teamleden aan een gezamenlijk doel werken: als webdesigner samen met de copywriter een website opleveren. Het is een van de vele manieren om ondernemers te laten groeien. (Wat is een straffe ondernemer?)

1 concrete tip vanuit jouw expertise aan een ondernemer om straf te zijn?

Onderschat de kracht van een goed verhaal niet! Emotie is een bindende factor: hoe je je voelt bij de aankoop van een product. Niemand koopt een schaar. Mensen kopen een schaar omdat ze een stuk van een papier willen knippen. Belangrijk dus om deze emotie uit te stralen in je communicatieboodschap.

Dries De Smedt, Wizz communicatiepartners

“Emotie is een bindende factor”

Straffe skills

  • Digitale creatieveling.
  • Sass/CSS/HTML-wizzard.
  • WordPress developer.
  • Videoregisseur en -maker.
  • Verliefd op structuur en eenvoud.
  • Dromende internetgids.

Leestips van Dries:

Overleven op Facebook

Als lokale handelaar overleven dankzij Facebook

3 quick wins van Facebook om nu online te gaan met je zaak en zo je klanten te blijven bedienen. Geen Facebook-fan? Dan is deze vragenlijst in crisitijd misschien eerder iets voor jou. 1. Facebook shopping Facebook shopping is een makkelijke uitbreiding van je bedrijfspagina op Facebook. Zo maak je je aanbod uit je fysieke …

Als lokale handelaar overleven dankzij Facebook Lees verder »

qr code handige tool en trends

QR-code in communicatie: handige tool of voorbijgestreefde trend?

Is een QR-code op je beletterde wagen, advertentie, affiche of naamkaartje een meerwaarde in je communicatiestrategie? Kortom, hoe effectief is een QR-code in communicatie? Er zijn voorstanders, tegenstanders van en trendwatchers die geloven dat het hoogtepunt van de QR-code voorbij is. Een onderwerp dat de moeite waard is om nader te bekijken. Wat is een …

QR-code in communicatie: handige tool of voorbijgestreefde trend? Lees verder »