Ondernemers straf maken

Dat is wat we als Kempens communicatiebureau Wizz doen. Dat is waarvoor elke Wizz’er elke dag gedreven uit zijn of haar bed komt.

En dit door gestructureerde en strategische communicatie mee in te zetten in functie van je bedrijfsdoelstellingen. Omdat communicatie een wezenlijk onderdeel is van de bedrijfsvoering van elke straffe ondernemer.

Hoe we je als ondernemer straf maken?

Door structuur en strategie te brengen in je communicatie(beleid). Dit doen we door samen met de ondernemer een communicatieplan uit te tekenen. Want zonder plan geen straffe vrouw of man.

Weten waarom jij een communicatieplan nodig hebt? Klik op de knop hieronder en...

Waarom is communicatiebureau Wizz zinvol voor een kmo-ondernemer?

Je helemaal overtuigen van de kracht van gestructureerde communicatie? Check dit filmpje van Katrien van In Fix Hair.

  1. We kunnen ons extreem inleven in de situatie van de ondernemer omdat we zelf als ondernemer denken.
  2. We tonen verregaand engagement en doorgedreven partnerschap.
    Dat maakt van ons als het ware communicatiepartners. En daar zijn we fier op.
  3. We geloven erg in de meerwaarde van het inzetten van gestructureerde en strategische communicatie in functie van de bedrijfsdoelstellingen van de ondernemer.
  4. We stellen ons uitgebreide netwerk ter beschikking van onze klanten.

Wat is onze ambitie tegen 2025?

Het is onze ambitie om tegen 2025 in totaal 350 ondernemers op deze manier straf gemaakt te hebben:

Voor 150 ondernemers van Kempense kmo’s rollen we dit communicatieplan ook zelf uit. Stap voor stap verdiepen we ons telkens verder in de leefwereld van de betrokken ondernemer en worden we een échte communicatiepartner met doorgedreven engagement.

Zo slagen we erin om de communicatie van de ondernemer mee richting te geven en in te zetten in functie van zijn bedrijfsdoelstellingen. Op deze manier helpt Wizz een ondernemer om straf te zijn.

Voor de 200 overige ondernemers stellen we – samen met de ondernemer – een communicatieplan op.

We ondersteunen hen met advies of door hen met andere partners in contact te brengen om hun communicatieplan uit te rollen. Zodat we ook deze ondernemers helpen om straf te zijn door inzicht en structuur te brengen in hun communicatie(beleid).

Ben jij een straffe ondernemer? Start dan hier

Roots: wie zijn die mannen en vrouwen van Wizz?

Gert Lathouwers richtte Wizz op in 2001 in Herentals. Met medevennoot Bart Gybels aan boord verruimde de focus van grafische vormgeving naar online.

Door de jaren heen ontdekten we met ons team wat we graag en goed doen, wat ons onderscheidt van andere communicatiebureaus: ondernemers straf maken door gestructureerde en strategische communicatie mee in te zetten in functie van hun bedrijfsdoelstellingen.

Gert

Genoeg gelezen?

Ik kom graag eens met je babbelen.

Bij ons op kantoor in Herentals of bij jouw op het bedrijf.
Waar spreken we af?

Team

Bestuurder
Bestuurder
Accountmanager
Accountmanager
Accountmanager
Webdesigner
Grafisch designer

Ons proces

Het Agentschap Ondernemen verlengde het certificaat van Wizz in november 2021 voor de kmo-portefeuille. Wizz slaagde met glans voor de audit en is geregistreerd dienstverlener voor de kmo-portefeuille tot en met 2026. Ontdek hieronder ons gecertificeerd proces naar jouw gestructureerd communicatieplan. Zo ontvang je nog een extra duwtje in de rug om vanaf nu je communicatiestrategie volgens een duidelijk plan aan te pakken.

Hoe gaat dit proces in z'n werk?

  1. We houden een kennismakingsgesprek om te zien of jouw verwachtingen, onze werking en onze beide waarden op elkaar afgestemd zijn.
  2. Daarna plannen we een uitgebreide intakemeeting om elkaar grondig te leren kennen.
    • Wat zijn de doelen van je bedrijf?
    • Hoe kan communicatie helpen om die doelen te bereiken?
    • Wanneer ben je tevreden?
    • Waar wil je naartoe?
    • Wat zijn je ervaringen uit het verleden?
    • Enz...
  3. Daarna maken wij intern verschillende analyses ter voorbereiding en ondersteuning van jouw dossier.
  4. Na die voorbereidingen kan het strategische en creatieve bouwproces beginnen. We zetten alles op een rij. Maken onderscheidende keuzes. Geven een aanzet tot een heldere boodschap. En we schrijven een samenhangend plan met een consistente boodschap en timing.
  5. We presenteren dat straffe geheel aan jou en lichten verder toe waar nodig.
  6. Nadien staat het je vrij om zélf aan de slag te gaan met je spiksplinternieuwe communicatieplan of om het door ons te laten uitwerken.

Heb je interesse in de eerste stap in de richting van jouw communicatieplan met de steun van de kmo-portefeuille?