“Hallo”, het eerste woord van onze jongste zoon

“Hallo” zegt zoveel over de eerste kennismaking met iemand. Dus ook met jouw bedrijf. De eerste indruk is alles en daar willen wij bij WIZZ jou steeds bij helpen.

Een bedrijf dat vandaag de dag niet aanwezig is op het internet is voor mij onbereikbaar. Ik ben een dertiger die steeds voor van alles en nog wat gebruik maakt van het internet. Je moet je dus maar eens inbeelden hoe dat zit met die jongere generatie.

Onze tweeling van 5 kent niets anders. Die weten niet meer wat een telefoonboek is want dat hebben we niet in huis. Een reclameboekje hebben ze enkel in hun handen rond 6 december. Want het blijft toch nog steeds leuk om hen door dat boekje te zien bladeren en de dingen te zien uitknippen die ze graag willen van de goede Sint.

Ik spendeer graag tijd met mijn gezin dus wanneer de kinderen slapen doe ik mijn boodschappen online via Collect & Go. De volgende dag staan ze klaar en moet ik ze maar afhalen. Heerlijk toch!

Vroeger ging ik naar de winkel en spendeerde ik daar minstens 1 uur om mijn boodschappen te doen. Minstens 1 uur minder tijd voor mijn kinderen dus betaal ik graag een centje meer om mijn boodschappen te laten doen.

Investeren in online marketing is naar mijn mening dus de toekomst én een meetbare succesformule.

Heb jij reeds met jouw bedrijf geïnvesteerd in online marketing? Of is jouw eerste reactie “online wat”? Bij WIZZ willen we je daar graag mee verder helpen. Zo organiseren we geregeld een seminarie en versturen we een maandelijkse nieuwsbrief vol tips & tricks.

Contacteer onze accountmanager Gert. Hij spreekt graag eens met je af om het online landschap grondig uit te spitten.

Gepost door Karolien Boonen.

Geef een reactie

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *