Adverteren

Een bedrijf tot een succes maken betekent gezien worden. Adverteren is een middel om zichtbaar te zijn. Met als basis een mediaplan. Samen bepalen we jouw advertentieperiode en mediumkeuze en kunnen we heel gericht je doelgroep bereiken.

Als je meerdere media gebruikt om te adverteren, staan een consequente uitstraling en de mediumkeuze voorop. Zo bereik je ook echt je doelgroep én het juiste effect. WIZZ meet het resultaat van elk medium om jouw ROMI te kunnen berekenen en de juiste conclusies, op lange termijn, te trekken.

Waarom adverteren in de krant?

Heb je als adverteerder nieuws? Dan zijn kranten een optie. Met een bereik van ongeveer 60%* op een gemiddelde dag zijn kranten nog steeds het massamedium dat communities meteen en binnen een geloofwaardige en kwalitatieve context bereikt. Dit massamedium heeft natuurlijk ook zijn prijskaartje en is dus niet per sé het juiste kanaal voor elke adverteerder.

Waarom adverteren in een magazine?

Meer dan 91% van de Belgen van 12 jaar en ouder lezen magazines**. Dat is zelfs meer dan het totaal bereik van alle nationale commerciële televisiezenders samen! De variëteit aan tijdschriften is enorm. Iedere lezer maakt een keuze uit het ruim assortiment in functie van zijn eigen interesses en behoeften. Elke titel heeft zijn eigen publiek.

Magazines zijn dan ook het uitgelezen medium om zowel algemene als zeer specifieke doelgroepen op een efficiënte manier te bereiken. Met een efficiënte tool en onze ervaring selecteren we de juiste magazines in functie van de doelstellingen. Door gerichte keuzes te maken kan je voor een beperkter budget, binnen een specifieke doelgroep, mogelijks een veel groter bereik én conversie realiseren.

Waarom online adverteren?

De kosten van online adverteren liggen lager, waardoor de contactfrequentie met de doelgroep verhoogd kan worden. Veel meer dan bij offline media zijn reacties van de doelgroep te volgen en het surfgedrag (kliks en conversie) te meten. Reclameboodschappen op internet kunnen worden verrijkt met (flash)animaties, audio, video en downloads (bijvoorbeeld een brochure of aanvraagformulier). De marketingactiviteiten zijn makkelijk meetbaar. Internet en e-mail zijn flexibele media die een kortere doorlooptijd kennen. Bij het online adverteren kan je ook gebruik maken van het performance based advertentiesystemen (Bv.: CPC = Cost Per Click).

 

ADVERTEREN? WIZZ MEET JOUW ROMI EN BRENGT METEEN 7,5% OP

WIZZ Communicatiepartners, officieel erkend reclameagentschap

Op alle plaatsingen heeft WIZZ, als CER erkend agentschap, recht op 15% korting. Deze delen wij 50/50 met onze klanten. Indien je dus al adverteert, kan je door een boeking via WIZZ al onmiddellijk 7,5% besparen.

Contacteer ons voor een vrijblijvend gesprek.

 

* bron: Concentra
** bron: Medialogue