Dries De Smedt

“Emotie is een bindende factor”

Hoe help jij ondernemers mee straf maken?

Door niet zomaar iets te maken, maar door een actie in de bredere context te plaatsen. Bijvoorbeeld door een online advertentie naadloos af te stemmen op de landingspagina. En dat lukt me goed omdat ik binnen WIZZ inzetbaar ben op verschillende domeinen: website, video en online advertenties. En die ervaring leert: wacht niet om iets online te zetten tot het perfect is. Neem wel voldoende tijd om op te volgen en bij te sturen.

Wanneer is jouw werkdag geslaagd?

Met teamleden aan een gezamenlijk doel werken: als webdesigner samen met de copywriter een website opleveren. Het is een van de vele manieren om ondernemers te laten groeien. (Wat is een straffe ondernemer?)

1 concrete tip vanuit jouw expertise aan een ondernemer om straf te zijn?

Onderschat de kracht van een goed verhaal niet! Emotie is een bindende factor: hoe je je voelt bij de aankoop van een product. Niemand koopt een schaar. Mensen kopen een schaar omdat ze een stuk van een papier willen knippen. Belangrijk dus om deze emotie uit te stralen in je communicatieboodschap.

Foto Dries De Smedt - Wizz Communicatiepartners

Dries De Smedt

Webdesigner met een hart voor eenvoud en structuur.
Straf in het vak sinds 2004.

Straffe skills

  • Digitale creatieveling.
  • Sass/CSS/HTML-wizzard.
  • WordPress developer.

  • Videoregisseur en -maker.
  • Verliefd op structuur en eenvoud.
  • Dromende internetgids.

Blogberichten door Dries

Haal het maximum uit Google AdWords!

30 april, 2014

Google AdWords, het ideale medium om met een beperkt budget veel leads en prospects te scoren. Maar wat als het budget te beperkt is? Ontdek enkele tips. Google AdWords lijkt vaak een medium waarin de grote budgetten de beste scores halen. Toch kan je met een kleiner budget en een doordachte strategie hoge ogen gooien. […]

Lees blogbericht

Positieve creativiteit

25 maart, 2014

Hoe ik negativiteit ombuig naar positieve creativiteit & hoe een winkel als Decathlon daar beter van wordt. Als regelmatige bezoeker van Decathlon in Olen stoorde ik mij steeds aan de ‘rolband’ in de inkomhal. Waarom moet zo’n ding aanwezig zijn in een sportwinkel? Sportief als ik (soms) ben, ga ik dan maar op zoek naar […]

Lees blogbericht

De meest hartverwarmende kerstcommercials

29 november, 2012

Elk jaar pakken de grootste merken uit met een grootse kerstcommercial… Elk jaar pakken de grootste merken uit met een grootse kerstcommercial. Ontdek onze selectie hartverwarmende, grappige en esthetische spots. Morrisons – For Your Christmas Morrisons maakte een humoristische spot die op een hartverwarmende noot eindigt. John Lewis – The Journey John Lewis brengt een […]

Lees blogbericht