Dries De Smedt

“Emotie is een bindende factor”

Hoe help jij ondernemers mee straf maken?

Door niet zomaar iets te maken, maar door een actie in de bredere context te plaatsen. Bijvoorbeeld door een online advertentie naadloos af te stemmen op de landingspagina. En dat lukt me goed omdat ik binnen WIZZ inzetbaar ben op verschillende domeinen: website, video en online advertenties. En die ervaring leert: wacht niet om iets online te zetten tot het perfect is. Neem wel voldoende tijd om op te volgen en bij te sturen.

Wanneer is jouw werkdag geslaagd?

Met teamleden aan een gezamenlijk doel werken: als webdesigner samen met de copywriter een website opleveren. Het is een van de vele manieren om ondernemers te laten groeien.

1 concrete tip vanuit jouw expertise aan een ondernemer om straf te zijn?

Onderschat de kracht van een goed verhaal niet! Emotie is een bindende factor: hoe je je voelt bij de aankoop van een product. Niemand koopt een schaar. Mensen kopen een schaar omdat ze een stuk van een papier willen knippen. Belangrijk dus om deze emotie uit te stralen in je communicatieboodschap.

dries

Dries De Smedt

Webdesigner.
Straf in het vak sinds 2004.

Straffe skills

  • Straffe skill 1
  • Straffe skill 1
  • Straffe skill 1

Blogberichten door Dries

Met WIZZ van http naar https

22 september, 2017

Google waarschuwt internetgebruikers voor het delen van gegevens via http-pagina’s. WIZZ-klanten slapen op hun twee oren: hun website wordt voortaan standaard beveiligd met het https-protocol.

Lees blogbericht

Waarom jouw Google Analytics en de statistieken van online media niet overeenkomen

22 februari, 2017

Acties van websitebezoekers en prestaties van jouw online advertenties zijn perfect meetbaar. Aan de hand van een hoop analysetools van technisch vernuft, zoals Google Analytics en ad servers bundelt, rapporteert en interpreteert WIZZ ook heel wat statistieken. Toch komen die niet altijd perfect uit. Hoe komt dat?

Lees blogbericht

Uitgebreide tekstadvertenties van AdWords

29 november, 2016

Google AdWords-advertenties zien er vanaf 31 januari 2017 helemaal anders uit. De standaardtekstadvertenties worden ingeruild voor uitgebreide tekstadvertenties. Niet langer puzzelen om jouw boodschap in de beperkte advertentieruimte te proppen, dus.

Lees blogbericht

Facebook: pagina of groep?

22 september, 2016

Wat is het verschil. Welke keuze maak je best voor jouw bedrijf of organisatie? Facebookpagina’s Op een pagina kunnen organisaties, bedrijven of merken communiceren met de personen die hebben aangegeven dat ze de pagina leuk vinden. Ze worden aangemaakt en beheerd door officiële vertegenwoordigers. De paginagegevens en -berichten zijn openbaar en over het algemeen voor […]

Lees blogbericht

Google Analytics in mensentaal

8 juli, 2016

Heb jij Google Analytics in je website? Dit stukje code zorgt ervoor dat je een duidelijk beeld krijgt van het aantal websitebezoeken, de resultaten van een campagne, de bezoekersstromen, de populairste pagina’s. En veel meer. Google Analytics is een handig meetinstrument om je website aan te passen aan het online gedrag en de behoeften van […]

Lees blogbericht

Google Ads for dummies.

29 september, 2015

Google Ads is dé tool die elke ondernemer moet kennen. Wil je snel resultaat boeken met een online campagne? Wil je een product of dienst adverteren terwijl je alle touwtjes in handen houdt? Dan is Google Ads een ideaal medium om mee aan de slag te gaan. Bepaal voor je start je realistisch meetbaar doel. […]

Lees blogbericht

Door Google erkend als online advertentieprofessional

5 maart, 2015

WIZZ Communicatiepartners heeft de Google Ads-certificering op zak. Daarmee erkent Google ons officieel als online advertentieprofessional. Online adverteren is niet meer weg te denken uit je communicatie- en marketingacties. De Google Ads-certificering is een professionele accreditatie van Google aan mensen die aantonen dat ze bedreven zijn in de algemene en gevorderde functies van Ads. Tips […]

Lees blogbericht

Espresso met Dries

11 december, 2014

Korte en krachtige updates die mij zijn opgevallen op het internet. December-editie.

Lees blogbericht

QR-code: handige tool of voorbijgestreefde trend?

30 oktober, 2014

Is een QR-code op je beletterde wagen, advertentie, affiche of naamkaartje een meerwaarde in je communicatiestrategie? Er zijn voorstanders, tegenstanders van en trendwatchers die geloven dat het hoogtepunt van de QR-code voorbij is. Een onderwerp dat de moeite waard is om nader te bekijken. Wat is een QR-code? QR-code staat voor Quick Response-code. Een barcode […]

Lees blogbericht

Anderen je Facebook Ads laten beheren?

24 juni, 2014

Zo geef je een andere Facebook-gebruiker toegang tot jouw Facebook Ads. Wil je het beheer van jouw Facebook Ads uitbesteden? Dit kan op een eenvoudige manier. Je geeft een andere Facebook-gebruiker toegang tot jouw Facebook Ads en kan deze toegang altijd intrekken. Op deze manier blijf je steeds in controle en kan iemand anders jouw Facebook […]

Lees blogbericht