Dries De Smedt

Aan het woord hieronder is Dries De Smedt, onze webdesigner en Google Ads-expert. Dries studeerde grafische en digitale vormgeving. De kans dat het ontwerp van de website van onze WIZZ-klanten in zijn hoofd ontsproten is, is heel groot. Als erkend Google Ads Certified Professional is je SEA bij Dries in goede handen.

Meer lezen over hoe Dries jou helpt om een sterkere ondernemer te zijn? Blijf naar beneden scrollen!

Dries

Het antwoord op alle digitale vragen

Als klant profiteer je mee van mijn eindwerk. Destijds ging dat over ontwerpen met webstandards zoals XHTML en CSS, waarmee we websites bouwen. Op school leerde ik de theorie, de basis, de bouwstenen. Maar het echte werk gebeurde nadien, ’s avonds thuis en tijdens de dagelijkse praktijk op het werk.

Van het bouwen van websites - geoptimaliseerd in functie van het verbeteren van zoekresultaten (SEO) - tot het aanmaken van socialemedia-accounts voor onze klanten, ik ga geen enkele online uitdaging uit de weg.

“Het grote voordeel voor onze klanten is mijn veelzijdigheid. Het zorgt ervoor dat ik alle aspecten vanop een afstand kan bekijken. Zo denk ik in de breedte mee met de klant én ons team. Tijdens de uitwerking stuur ik bij waar nodig.”

Bijsturen in communicatie is constant nodig

Zeker! Zo ook in bijvoorbeeld een Google Ads-campagne. De interactie tussen de zoekwoorden, de teksten, de URL’s en de landingspagina’s is essentieel bij een cost per click-systeem. Als adverteerder betaal je per bezoeker die klikt op je advertentie. Ik zorg ervoor dat je enkel betaalt voor de juiste bezoeker.

In een snel veranderende digitale wereld volg ik nieuwe trends op de voet. Onderscheidend vermogen is belangrijk, je moet de eerste blijven in jouw segment. Vandaag zijn mobiel design en video een must.

Tip van Dries

Wacht niet om zaken online te plaatsen tot ze helemaal op punt staan. Test en stuur bij waar nodig. De Google ‘Campaign URL Builder’ is een prachtige tool om aangepaste campagne-URL’s te maken die meetbaar zijn in Google Analytics. Bekijk de resultaten van je campagne: wat werkt? En welk kanaal is je investering waard?