Communicatietips voor onze nieuwe koning

Sinds kort hebben we een nieuwe koning. Maar Filip kan nog wel wat communicatietips gebruiken. We steken hem graag een handje toe.

Communiceer met passie

Passie werkt aanstekelijk. Eender hoe of via welk kanaal je communiceert, probeer je verhaal met zo veel mogelijk passie te brengen. Ontdek onze campagnes voor glasbedrijf Mols-Dom.

Zeg nooit nooit

Vermijd woorden met een negatieve bijklank en probeer alle communicatie zo actief mogelijk te brengen. Ontdek onze campagnes voor Theaterspektakel.

Denk aan je doelgroep

Met wie communiceer je? Je praat sowieso op een andere manier met je oma dan met een verre vriend. Communiceer je met een grote, diverse doelgroep, houd je boodschap dan eenvoudig. Bekijk onze acties voor Optiek De Belser.

Een compliment werkt

Zolang je niet overdrijft, werkt een compliment altijd. Probeer ook steeds zo veel mogelijk respect en waardering voor je gesprekspartner te tonen. Ontdek onze concepten voor Garage Hermans.

Werk aan je uitstraling

Geloof in jezelf en werk aan je zelfvertrouwen. Iemand met veel uitstraling wordt sowieso positief gepercipieerd. Ontdek onze straffe communicatieconcepten voor Magic Dice.

Een glimlach doet wonderen

Schrijf je een tekst, een e-mail of heb je een gesprek met iemand, probeer het steeds leuk te houden. Een grapje, een kwinkslag of een glimlach kunnen echt wonderen doen. Bekijk onze campagnes met een twist voor modeboetiek Pheadra.

Wil je communicatietips op maat van jouw bedrijf? Contacteer ons vandaag nog voor een inspirerende babbel of een communicatieplan op maat.

Geef een reactie

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *