HIS, 2018

Sterk werk verdient sterke communicatie

Bij het industrieel reinigingsbedrijf HIS werken straffe mannen en madammen. Géén uitdaging is te groot, te klein of te moeilijk om aan te pakken. Sterker nog, HIS levert op voorhand het bewijs van het eindresultaat dat je mag verwachten: De klant duidt de probleemzone die hij gereinigd wenst. HIS gaat deze uitdaging aan en neemt de testplek onder handen. Zo is de klant 100% zeker van het resultaat en krijgt hij hiervoor ook een correcte prijsofferte gebaseerd op een effectieve reinigingstest. Alleen maar aangename verrassingen dus.

Communicatie start met een goed plan

Dit jong dynamisch bedrijf kende de voorbije jaren een grote organische groei. Dit verhoogde ook de noodzaak aan een duidelijkere en meer gestructureerde communicatie-aanpak. WIZZ stapte in als communicatiepartner. We schreven een communicatieplan volledig op maat van de specifieke behoeften van HIS en z’n klanten.

Digitale communicatie voor Handmatige Industriële Schoonmaak

Samen met HIS maakten we strategische keuzes binnen een afgelijnd budget. We legden de focus op de meest doeltreffende acties en kanalen. Met succes! De website kreeg een volledige technische make-over en werd uitgebreid met een blogpagina. Relevante socialemediakanalen zijn opgezet om de wervende en informatieve blogberichten een groter bereik te geven.

Meten om te weten

Het is goed om leads via je website te genereren. Het is nog beter als je ook inzicht verwerft in wie en waarom websitebezoekers converteren naar prospecten. Via Google Tag Manager (Analytics) volgen we leads, acquisitie, gedrag, conversieratio,… op met een regelmatige rapportering. Volgers, engagement, enz. op sociale media monitoren we van dichtbij. Enkel zo kan je de basis vormen om ook op lange termijn maximaal rendement uit je communicatie-investering te halen.

Ontzorgd, geadviseerd en op elk moment op de hoogte zijn van je communicatie?

Samen maken we van jou een straffere ondernemer. Met precies die communicatie die jouw bedrijf nodig heeft.

Benieuwd hoe WIZZ dit nu precies aanpakt?

Laat je inspireren door ons communicatieplan

Geef een reactie

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *