,

COM2COM: ahead of time

In een eerste fase hielp WIZZ Communicatiepartners deze standenbouwer door de kern van het bedrijf bloot te leggen: COM2COM levert jouw beursstand 24 uren voor de aanvang van de beurs op. Zo drukt het bedrijf stress bij standhouders de kop in. Geen onverwachte problemen vlak voor de opening zodat de klant zich kan concentreren op zijn rol: het informeren en overtuigen van zijn potentiële klanten op de beurs.

Deze USP (unique selling proposition) verwoordde WIZZ in de nieuwe baseline: Ahead of Time. Een kernachtige samenvatting van de vooruitstrevende en goed georganiseerde aanpak van COM2COM.

Het internationale karakter, ondersteund door het OSPI-lidmaatschap, van COM2COM werd visueel versterkt door een ‘redesign’ van de huisstijl. WIZZ ontwierp onder meer briefhoofding, naamkaartjes, een prospectiefolder, een powerpointpresentatie. Ook de meertalige website kreeg een flinke upgrade met extra functionaliteiten. Een communicatieplatform om leads te genereren en conversies te realiseren. Volledig meetbaar gemaakt voor toekomstige inzichten en communicatie-acties.

Naast het versterken van het merk en de technische verbeteringen van de communicatietools zoals de e-mailingtool MailChimp en de Drupal-website, maakt contentcreatie deel uit van het communicatieplan.

TIP: op COM2COM.be download je een uitgebreide checklist.  Handig voor jouw volgende beursdeelname.

Wil je weten hoe WIZZ ook voor jouw bedrijf het verschil maakt met een doordacht communicatieplan? Neem dan snel contact op met Gert.

Geef een reactie

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *