Casa Futura: meer ruimte om te leven

Er zijn ondertussen legio bouwbedrijven die houtskeletbouw aanbieden. Zo ook ‘Casa Futura. Het huis van de toekomst moet nu éénmaal kleiner, ecologischer en budgetvriendelijker.

De techniek van houtskeletbouw is genoegzaam bekend. Ook de voordelen van deze bouwtechniek zoals energiezuinigheid, duurzaamheid en bouwsnelheid vinden weerklank bij het brede (ver)bouwpubliek.

Een ‘Casa Futura’ woning is een toekomstgericht concept maar heeft daarnaast een zeer uitzonderlijke eigenschap waarmee het zich onderscheidt van de concurrentie. Met een ‘Casa Futura’ krijg je immers meer waar voor je geld.

Hoewel het concept hiermee alle troeven in handen heeft om succesvol te zijn, bleek het heel moeilijk om die meerwaarde ook duidelijk te communiceren. Een ‘Casa Futura’ ziet er op het eerste zicht niet anders uit dan een traditioneel gebouwd huis of een andere houtskeletbouwwoning. Samen met de klant ging WIZZ Communicatiepartners op zoek naar een passend en krachtig concept dat het onderscheidende karakter verduidelijkt en kracht bijzet.

Zo vatte onze copywriter het concept samen in een sterke baseline ‘Meer ruimte om te leven’. Wat geïnteresseerde bouwers niet zien als ze de offertes onderling vergelijken, is dat een ‘Casa Futura’ een heel pak meer ruimte in het budget voorziet voor de inrichting en afwerking van de woning. Zo krijg je in je woning letterlijk meer badkamer, meer keuken, meer living… voor je geld. Geen onvoorziene extra kosten dus om je woning in orde te krijgen zoals jij het gedroomd had. Voor hetzelfde budget, meer ruimte om te leven!

WIZZ ontwierp een eigentijds logo met bijpassend kleurenpalet. De eerste stap naar een volledig geïntegreerde communicatieaanpak. Het communicatieplan zal in de komende maanden verder uitgerold worden. Houd je oog op de toekomst en ontdek hoe ‘Casa Futura’ meer ruimte om te leven zal creëren met creatieve communicatieboodschappen.

Heb je bouwplannen? Contacteer zeker Luc Van Tricht voor jouw ‘Casa Futura’.

Wens je ook meer ruimte in je communicatiebudget? Vraag Gert om advies om jouw communicatieplan uit te tekenen.

Geef een reactie

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *