Stalen deuren met glas. Met dit nieuwe product wilde glasplaatser Pglas in Tielen zijn aanbod aan interieurglas verruimen. Met als duidelijke maatstaf: minstens 30 offerteaanvragen in het eerste jaar. Om dit waar te maken schreef WIZZ in het communicatieplan voor Pglas een aparte strategie.
Race naar de caseIn Fix Hair is producent van haarwerken van 100% natuurlijk Europees haar voor meisjes en vrouwen met haarverlies. Het bedrijf klopte bij WIZZ aan om meer structuur in de communicatie te krijgen. Samen formuleerden we in het communicatieplan 2017-2018 5 doelstellingen. Klik en bekijk de case.
Race naar de caseEen casestudy van het communicatieplan van de transformatorfabrikant EREA uitgevoerd door WIZZ Communicatiepartners. De acties afgewogen tegen de behaalde resultaten.
Race naar de caseEen casestudy van het communicatieplan van de Kempische glasvakman Pglas uitgevoerd door WIZZ Communicatiepartners. De acties afgewogen tegen de behaalde resultaten. Doelstelling van het plan was om meer contactnames te realiseren op de investering.
Race naar de case