Breng je klant in kaart.

Waar en wanneer is het voor jou het meest efficiënt om te communiceren?
Daarvoor moet je weten wat je belangrijke touch points met je prospects of klanten zijn.

Hoe identificeer je die touch points? Dat doe je dan weer door je customer journey in kaart te brengen.

Een wat?

Een customer journey is de “reisweg” die je prospect aflegt tot hij of zij bij jou koopt of dus klant wordt. Die journey begint bij het Zero Moment of Truth, zoals door Google uitvoerig besproken op het Think with Google-platform, te lezen via www.zeromomentoftruth.com.

Zero moment of watte nu weer?

Onze accountmanager Patrick Keuleers vertelt het je allemaal in zijn infosessie. Kort en krachtig, in verstaanbaar Nederlands. Zo worden meteen al je vragen beantwoord rond bovenstaand marketinglingo.

Download de presentatie van Patrick over hoe je klant in kaart te brengen (PDF).

WIZZ Communicatiemakers is Google Partner.

Geef een reactie

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *