Bart Gybels

Bestuurder van jouw inlevend communicatieteam. Straf in het vak sinds 1997.

Hoe help jij ondernemers mee straf maken?

Door hen bij de les te houden. Komt er van jou als ondernemer een concrete vraag, dan zal ik in eerste instantie goed luisteren. Om dit kritisch te toetsen aan de doelstellingen in je communicatieplan en budget. En om dan met een passende oplossing te komen. Want soms kunnen ingewikkelde zaken een pak makkelijker zijn.

Hetzelfde geldt voor partners waarmee we samenwerken: wat ze maken, moet de doelstellingen heiligen. Dan duik ik in mijn rol als waakhond. Die steun bied ik ook heel graag aan onze accountmanagers. Door mee na te denken of bepaalde communicatie-acties voldoen, door extra ogen te zijn, door vragen van klanten mogelijk op een andere manier te bekijken.

Wanneer is jouw werkdag geslaagd?

Alle puzzelstukjes die samenvallen, daar word ik instant blij van. I love it when a plan comes together. De reacties van klanten die aangeven dat we ze geholpen hebben. Als klanten je advies volgen en daarvan het resultaat ervaren.

1 concrete tip vanuit jouw expertise aan een ondernemer om straf te zijn?

Je onderscheidend vermogen moet als het ware aan je kleven. Een straffe ondernemer handelt volgens wie hij is als persoon, volgens authentieke waarden. Je klanten moeten vóelen waarvoor je staat. Ben je niet authentiek, dan komt de waarheid vroeg of laat bovendrijven.

Bart Gybels, Wizz communicatiepartners

“Blijf je authentieke zelf”

Contacteer Bart

Straffe skills

  • Online strateeg met zwak voor nieuwe tools.
  • Technische challenger.
  • In de bres springer / brandenblusser.
  • Luisterend oor en keurt vakantiedagen goed. 😁
  • Padelfan.

Leestips van Bart:

praat niet steeds over jezelf in communicatie

Waarom we het graag over onszelf hebben

Je ziet het veel. Websites die bol staan van ‘we, wij’. Of de bedrijfsnaam zelf. Mja, we hebben het graag over onszelf. Niet onlogisch. Het zit nu eenmaal in ons, ook in jou als ondernemer, om te vertellen over de dingen die ons boeien. Over zaken waarmee we elke dag bezig zijn, die ons passioneren. […]
website cookies juist behandelen

Gaat je website correct om met cookies?

Meer nog: worden de persoonsgegevens die je via cookies verzamelt GDPR-conform verwerkt? In dit blogbericht leiden we je door de dualiteit van meetbare (!) digitale communicatie en de privacywetgeving. En of dit belangrijk is. Dat illustreert het Jubelarrest: voor het eerst in België werd een website (jubel.be, de website voor juridisch en fiscaal nieuws) veroordeeld […]
Overleven op Facebook

Als lokale handelaar overleven dankzij Facebook

3 quick wins van Facebook om nu online te gaan met je zaak en zo je klanten te blijven bedienen. Geen Facebook-fan? 1. Facebook shopping Facebook shopping is een makkelijke uitbreiding van je bedrijfspagina op Facebook. Zo maak je je aanbod uit je fysieke winkel terug bereikbaar voor je bestaande klanten. En, mits wat promotie, […]
qr code handige tool en trends

QR-code in communicatie: handige tool of voorbijgestreefde trend?

Is een QR-code op je beletterde wagen, advertentie, affiche of naamkaartje een meerwaarde in je communicatiestrategie? Kortom, hoe effectief is een QR-code in communicatie? Er zijn voorstanders, tegenstanders van en trendwatchers die geloven dat het hoogtepunt van de QR-code voorbij is. Een onderwerp dat de moeite waard is om nader te bekijken. Wat is een […]
online reviews testimonials getuigenissen

Online reviews: voor- en nadelen?

Het effect van online reviews op aankoopbeslissingen stijgt. Zijn ze nuttig voor jouw bedrijf? Vind hier de voor- en nadelen op een rij. Bijna 80% van de consumenten vertrouwt evenveel op online reviews als op persoonlijk advies van vrienden. Reviewsites zoals bv. TripAdvisor, Yelp, Expedia, Trivago en Amazon zijn vandaag niet meer weg te denken. […]
Bouwen aan cornerstone content

Laat met cornerstone content je website beter scoren in Google

Hoe belangrijk is cornerstone inhoud? Superbelangrijk. Want de kwaliteit van de cornerstone content op je website bepaalt mee de score in Google. Hoe beter deze cornerstone inhoud in elkaar zit, hoe hoger je verschijnt in zoekresultaten. First things first: Cornerstone inhoud: wat is dat? Het is de core van je website, de belangrijkste inhoud. Het […]