Bart Gybels

“Blijf je authentieke zelf”

Hoe help jij ondernemers mee straf maken?

Door hen bij de les te houden. Komt er van jou als ondernemer een concrete vraag, dan zal ik in eerste instantie goed luisteren. Om dit kritisch te toetsen aan de doelstellingen in je communicatieplan en budget. En om dan met een passende oplossing te komen. Want soms kunnen ingewikkelde zaken een pak makkelijker zijn.

Hetzelfde geldt voor partners waarmee we samenwerken: wat ze maken, moet de doelstellingen heiligen. Dan duik ik in mijn rol als waakhond. Die steun bied ik ook heel graag aan onze accountmanagers. Door mee na te denken of bepaalde communicatie-acties voldoen, door extra ogen te zijn, door vragen van klanten mogelijk op een andere manier te bekijken.

Wanneer is jouw werkdag geslaagd?

Alle puzzelstukjes die samenvallen, daar word ik instant blij van. I love it when a plan comes together. De reacties van klanten die aangeven dat we ze geholpen hebben. Als klanten je advies volgen en daarvan het resultaat ervaren.

1 concrete tip vanuit jouw expertise aan een ondernemer om straf te zijn?

Je onderscheidend vermogen moet als het ware aan je kleven. Een straffe ondernemer handelt volgens wie hij is als persoon, volgens authentieke waarden. Je klanten moeten vóelen waarvoor je staat. Ben je niet authentiek, dan komt de waarheid vroeg of laat bovendrijven.

Bart Gybels

Bart Gybels

Bestuurder van jouw inlevend communicatieteam.
Straf in het vak sinds 1997.

Contacteer

Bart

Straffe skills

  • Online strateeg met zwak voor nieuwe tools.
  • Technische challenger.
  • In de bres springer / brandenblusser.

  • Luisterend oor en keurt vakantiedagen goed. 😁
  • Padelfan.

Blogberichten door Bart

A dramatic surprise on an ice-cold day

5 februari, 2013

Het Belgische 'Push to add drama' waarbij Aarschot op z'n kop werd gezet, kreeg recent een Nederlandse variant… Het Belgische 'Push to add drama' waarbij Aarschot op z'n kop werd gezet, kreeg recent een Nederlandse variant. Bekijk het zo mogelijk nog sensationelere 'A dramatic surprise on an ice-cold day'.

Lees blogbericht

Dé marketingtrends voor 2013

5 februari, 2013

Naar jaarlijkse gewoonte betekent de start van het nieuwe jaar een tijd van trendvoorspellingen. Forbes doet dit jaar zijn 5 verrassende marketingtrends voor 2013 uit de doeken. Ontdek het overzicht… Naar jaarlijkse gewoonte betekent de start van het nieuwe jaar een tijd van trendvoorspellingen. Forbes doet dit jaar zijn 5 verrassende marketingtrends voor 2013 uit […]

Lees blogbericht