Bart Gybels

“Blijf je authentieke zelf”

Hoe help jij ondernemers mee straf maken?

Door hen bij de les te houden. Komt er van jou als ondernemer een concrete vraag, dan zal ik in eerste instantie goed luisteren. Om dit kritisch te toetsen aan de doelstellingen in je communicatieplan en budget. En om dan met een passende oplossing te komen. Want soms kunnen ingewikkelde zaken een pak makkelijker zijn.

Hetzelfde geldt voor partners waarmee we samenwerken: wat ze maken, moet de doelstellingen heiligen. Dan duik ik in mijn rol als waakhond. Die steun bied ik ook heel graag aan onze accountmanagers. Door mee na te denken of bepaalde communicatie-acties voldoen, door extra ogen te zijn, door vragen van klanten mogelijk op een andere manier te bekijken.

Wanneer is jouw werkdag geslaagd?

Alle puzzelstukjes die samenvallen, daar word ik instant blij van. I love it when a plan comes together. De reacties van klanten die aangeven dat we ze geholpen hebben. Als klanten je advies volgen en daarvan het resultaat ervaren.

1 concrete tip vanuit jouw expertise aan een ondernemer om straf te zijn?

Je onderscheidend vermogen moet als het ware aan je kleven. Een straffe ondernemer handelt volgens wie hij is als persoon, volgens authentieke waarden. Je klanten moeten vóelen waarvoor je staat. Ben je niet authentiek, dan komt de waarheid vroeg of laat bovendrijven.

Bart Gybels

Bart Gybels

Bestuurder van jouw inlevend communicatieteam.
Straf in het vak sinds 1997.

Contacteer

Bart

Straffe skills

  • Online strateeg met zwak voor nieuwe tools.
  • Technische challenger.
  • In de bres springer / brandenblusser.

  • Luisterend oor en keurt vakantiedagen goed. 😁
  • Padelfan.

Blogberichten door Bart

WIZZ Communicatiepartners opnieuw erkend stagebedrijf

31 mei, 2016

GRAFOC, het Sector- en Vormingsfonds voor de arbeiders uit de Printmedia-industrie, heeft WIZZ Communicatiepartners uitgeroepen tot een Erkend Stagebedrijf. En dit voor de tweede keer. Een erkenning die we trots ontvangen. Q-label GRAFOC kent ons dit Q-label toe voor de inspanningen die ons team levert rond het organiseren van stages. Dit jaar kregen een 10-tal […]

Lees blogbericht

E-mailmarketing: al voor 78,41% geïntegreerd in Belgische bedrijven

30 mei, 2016

Dit blijkt uit het rapport ‘Email barometer 2015-2016’. Voor jou zetten we de belangrijkste trends op een rij. De manier waarop we met e-mailberichten omgaan, is onderhevig aan veranderingen en trends. Ook in 2015-2016. Dit blijkt uit de resultaten van de Email barometer, het jaarlijks nationaal onderzoek naar e-mailmarketing: E-mailmarketing blijft groeien. Zowel bij B2B- […]

Lees blogbericht

10 SEO-tips die jij moet kennen

27 mei, 2016

Webteksten schrijf je anders dan printteksten. In je online taal heb je 2 soorten doelpubliek te verleiden: je (potentiële) klant én Google. 10 tips om met je website hoger te scoren in Google. 1. ‘Lees meer’ geeft geen verkeer Ankertekst is de zichtbare tekst die gebruikt wordt om te linken naar een website of pagina. […]

Lees blogbericht

Nice to tweet you

18 april, 2016

Hiep hiep hoera! Twitter blaast dit jaar 10 kaarsjes uit. Ontdek 7 redenen waarom jij als ondernemer best kennismaakt met Twitter. De wereld van de 140 leestekens is voor veel mensen het favoriete sociale medium om te netwerken. Twitter telt meer dan 200 miljoen actieve gebruikers. Een communicatietool die je als bedrijf kan inzetten om […]

Lees blogbericht

Cookiewet: voldoet jouw website?

18 april, 2016

Vanaf 2018 ben je verplicht om op je website aan te geven dat je cookies gebruikt. Wat zijn die cookies precies en hoe werken ze? En hoe zorg je ervoor dat je volledig in orde bent met de regelgeving? Wat zijn cookies? Cookies zijn kleine tektsbestanden die bepaalde gegevens en voorkeuren van een bezoeker van een […]

Lees blogbericht

SEO en SEA: kwestie van goed mikken

21 maart, 2016

Hoe flirten met Google? Je website is best niet alleen aantrekkelijk voor de juiste bezoekers. Hij moet ook Google verleiden. Benieuwd hoe het staat met jouw verleidingskunsten? Zo’n 90% van de internetgebruikers kijkt niet verder dan de top 10-zoekresultaten in Google. Meer dan cruciaal dus dat jouw bedrijf hiertussen staat. Hoe dit realiseren? Investeer in […]

Lees blogbericht

Hoe feestdagen automatisch toevoegen in je Google Agenda?

21 maart, 2016

Met de update van Google Agenda lukt dat door 1 druk op de knop. Op zoek naar een manier om tijd te winnen? Google Agenda heeft een nieuw snufje: met 1 druk op de knop kan je voortaan de officiële feestdagen toevoegen in je agenda. Bye bye manueel invoegen. En meteen weet je op welke […]

Lees blogbericht

Online reviews: voor- en nadelen?

21 maart, 2016

Het effect van online reviews op aankoopbeslissingen stijgt. Zijn ze nuttig voor jouw bedrijf? Vind hier de voor- en nadelen op een rij. Bijna 80% van de consumenten vertrouwt evenveel op online reviews als op persoonlijk advies van vrienden. Reviewsites zoals bv. TripAdvisor, Yelp, Expedia, Trivago en Amazon zijn vandaag niet meer weg te denken. […]

Lees blogbericht
Starten met je eigen webshop

Ben jij klaar voor een webshop?

17 september, 2015

“Nog niet iedereen is klaar voor het internet, laat staan een webshop!” Vandaag zien we overal, te pas en te onpas, oproepen voor een drive to web(shop) verschijnen. Partijen die amper met webontwikkeling of communicatie te maken hebben schreeuwen het van de daken: “Elke ondernemer heeft een webshop nodig!” Hoewel we de mening delen dat […]

Lees blogbericht

Nostradamus @ WIZZ. Over mobiele websites

13 mei, 2015

Moet jij meteen investeren in een mobiele website, of kan je je communicatiebudget verstandiger gebruiken? Vertrouw niet op mensen met een strakke, groene broek. Tenzij ze voor WIZZ Communicatiepartners werken, natuurlijk. Straft Google voortaan websites die geen mobiele versie hebben? En wordt jouw bedrijf nog gevonden op het internet? Die ochtend in de krantenwinkel: “Mobilegeddon […]

Lees blogbericht