Bart Gybels

“Blijf je authentieke zelf”

Hoe help jij ondernemers mee straf maken?

Door hen bij de les te houden. Komt er van jou als ondernemer een concrete vraag, dan zal ik in eerste instantie goed luisteren. Om dit kritisch te toetsen aan de doelstellingen in je communicatieplan en budget. En om dan met een passende oplossing te komen. Want soms kunnen ingewikkelde zaken een pak makkelijker zijn.

Hetzelfde geldt voor partners waarmee we samenwerken: wat ze maken, moet de doelstellingen heiligen. Dan duik ik in mijn rol als waakhond. Die steun bied ik ook heel graag aan onze accountmanagers. Door mee na te denken of bepaalde communicatie-acties voldoen, door extra ogen te zijn, door vragen van klanten mogelijk op een andere manier te bekijken.

Wanneer is jouw werkdag geslaagd?

Alle puzzelstukjes die samenvallen, daar word ik instant blij van. I love it when a plan comes together. De reacties van klanten die aangeven dat we ze geholpen hebben. Als klanten je advies volgen en daarvan het resultaat ervaren.

1 concrete tip vanuit jouw expertise aan een ondernemer om straf te zijn?

Je onderscheidend vermogen moet als het ware aan je kleven. Een straffe ondernemer handelt volgens wie hij is als persoon, volgens authentieke waarden. Je klanten moeten vóelen waarvoor je staat. Ben je niet authentiek, dan komt de waarheid vroeg of laat bovendrijven.

Bart Gybels

Bart Gybels

Bestuurder van jouw inlevend communicatieteam.
Straf in het vak sinds 1997.

Contacteer

Bart

Straffe skills

  • Online strateeg met zwak voor nieuwe tools.
  • Technische challenger.
  • In de bres springer / brandenblusser.

  • Luisterend oor en keurt vakantiedagen goed. 😁
  • Padelfan.

Blogberichten door Bart

wizz_webblog_header_2000x500px

5 manieren om je e-mailingcampagne grondig te verknoeien

4 augustus, 2017

Met het invoeren van de Europese GDPR wordt het nóg belangrijker om omzichtig om te gaan met het versturen van e-mails. Voor je het weet, wordt je account geblokkeerd en krijg je het vriendelijke verzoek om met een andere e-mailcliënt te werken. Hieronder sommen we alvast 5 dingen op die bij de e-mailingtool MailChimp automatische alarmbellen […]

Lees blogbericht

GDPR: nieuwe privacywetgeving in 2018

21 juni, 2017

Sinds 25 mei 2018 is de Europese GDPR of General Data Protection Regulation definitief van kracht. In dit blogbericht geven we je tips om de gegevens van je klanten beter te beschermen. De GDPR, in het Nederlands de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), geeft privépersonen meer rechten en controle over hun persoonlijke gegevens. Door slordigheden, technische […]

Lees blogbericht

#SMDay: leve Facebook, Twitter en Instagram

19 juni, 2017

Vrijdag 30 juni vieren we Social Media Day. Omdat social media ondertussen onze tweede natuur geworden zijn.

Lees blogbericht

Mijn ervaring bij WIZZ

31 maart, 2017

Het begint bij het einde Dat was het dan… Mijn opleiding DTP/prepress bij het Grafisch Competentiecentrum van VDAB loopt ten einde. Dat einde is meteen ook een nieuw begin: op zoek naar werk. Om de overgang vlot te laten verlopen, mag ik eerst nog een stage doen! Dat is een prima concept, maar je moet […]

Lees blogbericht

5 tips voor een sterke e-mailinglijst

20 oktober, 2016

Een lijst met waardevolle contacten. Die is goud waard bij het uitsturen van je e-mailings. Vind in dit blogbericht 5 succesfactoren om een sterke e-mailinglijst te bouwen. Opt-in-formulier Het plaatsen van een opt-in-formulier op je website helpt je op een zeer eenvoudige manier met de uitbreiding van je e-mailinglijst. Mensen die dit formulier invullen, komen […]

Lees blogbericht

Kiezen is winnen

22 september, 2016

Wat communiceer je? Hoe doe je dat? En wanneer? Drie vragen die terugkeren in je agenda? Volhouden. Je bent al voor de helft goed bezig. First things first TIP: stel liever eerst de vraag: wat communiceer ik waarom? Durf de communicatie van je kmo of organisatie kritisch te bekijken. Waarom organiseer ik een event? Waarom […]

Lees blogbericht

Mag je zomaar persoonsgegevens gebruiken voor je e-mailcampagnes?

18 augustus, 2016

Je klanten willen dat hun gegevens veilig zijn. Wanneer ze nog maar denken dat dit niet het geval is, haken ze af. Opletten, dus. In dit blogbericht lees je enkele wettelijke regels voor je e-mailmarketing. Opt-in Het verzenden van e-mails is verboden zonder dat de ontvanger hiervoor zijn toestemming heeft verleend. Dit is een opt-in. […]

Lees blogbericht

Twitter verandert aanpak

24 juni, 2016

Voortaan worden foto’s, video’s en links niet meer meegeteld in de limiet van 140 tekens. Twitter gooit het roer deels om, verklapt Bruce Daisley, de Twitter-CEO van Europa. Voortaan zal het sociale netwerk eenvoudiger, gestroomlijnder en aantrekkelijker worden. Herdefiniëring van 140 tekens Herken jij de situatie? Je wil iets tweeten en door de link overschrijd […]

Lees blogbericht

Jouw wedstrijdschema voor het EK voetbal 2016

8 juni, 2016

Vanaf 10 juni is het weer zover. Dan staat voetbalminnend België in vuur en vlam. Omdat we planning belangrijk vinden maakten we een handige kalender zodat je EK niet meer stuk kan. En op de keerzijde vind je natuurlijk nog wat smakelijke communicatietips. Geen rendabele communicatie zonder een sterk plan. Dat is ons motto. Maar […]

Lees blogbericht

WIZZ Communicatiepartners opnieuw erkend stagebedrijf

31 mei, 2016

GRAFOC, het Sector- en Vormingsfonds voor de arbeiders uit de Printmedia-industrie, heeft WIZZ Communicatiepartners uitgeroepen tot een Erkend Stagebedrijf. En dit voor de tweede keer. Een erkenning die we trots ontvangen. Q-label GRAFOC kent ons dit Q-label toe voor de inspanningen die ons team levert rond het organiseren van stages. Dit jaar kregen een 10-tal […]

Lees blogbericht