“Blijf je authentieke zelf”
Hoe help jij ondernemers mee straf maken?
Door hen bij de les te houden. Komt er van jou als ondernemer een concrete vraag, dan zal ik in eerste instantie goed luisteren. Om dit kritisch te toetsen aan de doelstellingen in je communicatieplan en budget. En om dan met een passende oplossing te komen. Want soms kunnen ingewikkelde zaken een pak makkelijker zijn.
Hetzelfde geldt voor partners waarmee we samenwerken: wat ze maken, moet de doelstellingen heiligen. Dan duik ik in mijn rol als waakhond. Die steun bied ik ook heel graag aan onze accountmanagers. Door mee na te denken of bepaalde communicatie-acties voldoen, door extra ogen te zijn, door vragen van klanten mogelijk op een andere manier te bekijken.
Wanneer is jouw werkdag geslaagd?
Alle puzzelstukjes die samenvallen, daar word ik instant blij van. I love it when a plan comes together. De reacties van klanten die aangeven dat we ze geholpen hebben. Als klanten je advies volgen en daarvan het resultaat ervaren.
1 concrete tip vanuit jouw expertise aan een ondernemer om straf te zijn?
Je onderscheidend vermogen moet als het ware aan je kleven. Een straffe ondernemer handelt volgens wie hij is als persoon, volgens authentieke waarden. Je klanten moeten vóelen waarvoor je staat. Ben je niet authentiek, dan komt de waarheid vroeg of laat bovendrijven.

Bart Gybels
Bestuurder en online strateeg.
Straf in het vak sinds 1999.
Contacteer
Bart
tel.: +32 476 90 67 18
e-mail: bart@wizz.be
Straffe skills
- Technische challenger
- Brandenblusser (niet brandweerman)
- Online strateeg
- DISC- en HR-coördinator
- 1-persoons-IT-dienst
- Combineert een tenniscarrière en papa van 3
Blogberichten door Bart
Zit je bestaansreden in elke vezel van je bedrijf?
Als ondernemer heb je vrijheid. Heerlijk veel vrijheid op bepaalde vlakken. Veel ruimte om je ideeën om te buigen naar realiteit. Om lijnen uit te zetten. Om je zaak te sturen naar waar jij wil. Vrijheid om keuzes te maken. Met veruit de belangrijkste: waarom kiezen je doelklanten best jouw product of dienst? En niet […]
Lees blogberichtEen campagneplan voor jouw bedrijf? Beter gisteren dan vandaag!
Het is belangrijk om geregeld in the spotlight te staan, om met iets extra’s te komen voor jouw klanten. Zelfs al staan wij je niet bij met een volwaardig communicatieplan, dan vinden wij het nog altijd belangrijk dat jij er staat en zichtbaar bent op momenten die voor jouw en je bedrijf belangrijk zijn. Daarvoor heb je […]
Lees blogberichtWat verwacht jij van communicatie?
Sales die plots weer wat te doen hebben, eindelijk wat naamsbekendheid, klanten die spontaan mails sturen om hun dankbaarheid te tonen… Wat verwacht jij van je communicatie en, nog belangrijker, hoe krijg je dat ook gedaan?
Lees blogberichtEen communicatieplan op jouw lijf geschreven
Jouw communicatie wordt pas succesvol wanneer ze in een plan gegoten is. Wij zijn zulke grote fans van plannen dat we zelfs een plan hebben voor het opstellen van een communicatieplan. Ontdek hier hoe jouw toekomstige communicatieplan tot stand komt.
Lees blogberichtWIZZ Work-Zone: what’s in it for me?
Tijdens de Coworking Week stelde WIZZ de Work-Zone voor. Zelfstandige creatievelingen betalen met prestaties de huur van onze inspirerende kantoorruimte. Een win-win-win, niet alleen voor de freelancers en WIZZ maar ook voor onze klanten.
Lees blogberichtLang leve internet
Op enkele jaren tijd is het wereldwijde web uitgegroeid tot een van de belangrijkste communicatiekanalen ter wereld. Op 29 oktober vieren we de geboorte van het internet. Maar wat is het verschil? En werd het www uitgevonden door een Belg?
Lees blogberichtJouw boodschap in een aantrekkelijk jasje
Onze nieuwe accountmanager Patrick Jouret waakt ook over de grafische vormgeving van de WIZZ-klanten. “We zorgen voor een match tussen de huisstijl en het bedrijf.”
Lees blogbericht