Bart Gybels

“Blijf je authentieke zelf”

Hoe help jij ondernemers mee straf maken?

Door hen bij de les te houden. Komt er van jou als ondernemer een concrete vraag, dan zal ik in eerste instantie goed luisteren. Om dit kritisch te toetsen aan de doelstellingen in je communicatieplan en budget. En om dan met een passende oplossing te komen. Want soms kunnen ingewikkelde zaken een pak makkelijker zijn.

Hetzelfde geldt voor partners waarmee we samenwerken: wat ze maken, moet de doelstellingen heiligen. Dan duik ik in mijn rol als waakhond. Die steun bied ik ook heel graag aan onze accountmanagers. Door mee na te denken of bepaalde communicatie-acties voldoen, door extra ogen te zijn, door vragen van klanten mogelijk op een andere manier te bekijken.

Wanneer is jouw werkdag geslaagd?

Alle puzzelstukjes die samenvallen, daar word ik instant blij van. I love it when a plan comes together. De reacties van klanten die aangeven dat we ze geholpen hebben. Als klanten je advies volgen en daarvan het resultaat ervaren.

1 concrete tip vanuit jouw expertise aan een ondernemer om straf te zijn?

Je onderscheidend vermogen moet als het ware aan je kleven. Een straffe ondernemer handelt volgens wie hij is als persoon, volgens authentieke waarden. Je klanten moeten vóelen waarvoor je staat. Ben je niet authentiek, dan komt de waarheid vroeg of laat bovendrijven.

Bart Gybels

Bart Gybels

Bestuurder van jouw inlevend communicatieteam.
Straf in het vak sinds 1997.

Contacteer

Bart

Straffe skills

  • Online strateeg met zwak voor nieuwe tools.
  • Technische challenger.
  • In de bres springer / brandenblusser.

  • Luisterend oor en keurt vakantiedagen goed. 😁
  • Padelfan.

Blogberichten door Bart

wizz-zit-je-bestaansreden-in-elke-vezel-van-je-bedrijf

Zit je bestaansreden in elke vezel van je bedrijf?

19 januari, 2021

Als ondernemer heb je vrijheid. Heerlijk veel vrijheid op bepaalde vlakken. Veel ruimte om je ideeën om te buigen naar realiteit. Om lijnen uit te zetten. Om je zaak te sturen naar waar jij wil. Vrijheid om keuzes te maken. Met veruit de belangrijkste: waarom kiezen je doelklanten best jouw product of dienst? En niet […]

Lees blogbericht
cookies check

Gaat jouw website correct om met cookies?

10 juli, 2020

Meer nog: worden de persoonsgegevens die je via cookies verzamelt GDPR-conform verwerkt? In dit blogbericht leiden we je door de dualiteit van meetbare (!) digitale communicatie en de privacywetgeving. En of dit belangrijk is. Dat illustreert het Jubelarrest: voor het eerst in België werd een website (jubel.be, de website voor juridisch en fiscaal nieuws) veroordeeld […]

Lees blogbericht
Scoor doelklanten

Een campagneplan voor jouw bedrijf? Beter gisteren dan vandaag!

10 maart, 2018

Het is belangrijk om geregeld in the spotlight te staan, om met iets extra’s te komen voor jouw klanten. Zelfs al staan wij je niet bij met een volwaardig communicatieplan, dan vinden wij het nog altijd belangrijk dat jij er staat en zichtbaar bent op momenten die voor jouw en je bedrijf belangrijk zijn. Daarvoor heb je […]

Lees blogbericht

Met de reconfirmation e-mail voorbereid op GDPR. Hoe, wat en waarom?

10 maart, 2018

Op 25 mei 2018 treedt de nieuwe ‘General Data Protection Regulation’ of GDPR in werking. Vanaf dan mag je enkel nog e-mails uitsturen naar mensen die daar expliciet hun toestemming voor gegeven hebben en waarvan jij dat ook kan bewijzen. Heb jij al een bestaande contactenlijst waarvan je gebruik maakt voor jouw e-mailmarketing? Stuur hen […]

Lees blogbericht

Wat verwacht jij van communicatie?

18 december, 2017

Sales die plots weer wat te doen hebben, eindelijk wat naamsbekendheid, klanten die spontaan mails sturen om hun dankbaarheid te tonen… Wat verwacht jij van je communicatie en, nog belangrijker, hoe krijg je dat ook gedaan?

Lees blogbericht
Jouw communicatieplan

Een communicatieplan op jouw lijf geschreven

15 december, 2017

Jouw communicatie wordt pas succesvol wanneer ze in een plan gegoten is. Wij zijn zulke grote fans van plannen dat we zelfs een plan hebben voor het opstellen van een communicatieplan. Ontdek hier hoe jouw toekomstige communicatieplan tot stand komt.

Lees blogbericht
work-zone

WIZZ Work-Zone: what’s in it for me?

14 november, 2017

Tijdens de Coworking Week stelde WIZZ de Work-Zone voor. Zelfstandige creatievelingen betalen met prestaties de huur van onze inspirerende kantoorruimte. Een win-win-win, niet alleen voor de freelancers en WIZZ maar ook voor onze klanten.

Lees blogbericht

Lang leve internet

23 oktober, 2017

Op enkele jaren tijd is het wereldwijde web uitgegroeid tot een van de belangrijkste communicatiekanalen ter wereld. Op 29 oktober vieren we de geboorte van het internet. Maar wat is het verschil? En werd het www uitgevonden door een Belg?

Lees blogbericht

Jouw boodschap in een aantrekkelijk jasje

26 september, 2017

Onze nieuwe accountmanager Patrick Jouret waakt ook over de grafische vormgeving van de WIZZ-klanten. “We zorgen voor een match tussen de huisstijl en het bedrijf.”

Lees blogbericht

ONUITWIZZBAAR, een blad boordevol praktische communicatietips

30 augustus, 2017

“Lekker, zo’n communicatiebureau, dan hoef ik me daar al niets meer van aan te trekken.” Helaas, als communicatiepartners is samenwerking cruciaal voor ons. Een van de vele voordelen: we leren je om zelf op een doordachte manier te communiceren. Onder meer in ons eerste blad, ONUITWIZZBAAR.

Lees blogbericht