5 tips voor een sterke e-mailinglijst

Een lijst met waardevolle contacten. Die is goud waard bij het uitsturen van je e-mailings.

Vind in dit blogbericht 5 succesfactoren om een sterke e-mailinglijst te bouwen.

Opt-in-formulier

Het plaatsen van een opt-in-formulier op je website helpt je op een zeer eenvoudige manier met de uitbreiding van je e-mailinglijst. Mensen die dit formulier invullen, komen automatisch in jouw lijst te staan.

Voor wat hoort wat. Bied in ruil voor deze gegevens bijvoorbeeld een e-book aan, of een whitepaper. Zo verhoog je de kans dat mensen je opt-in-formulier invullen.

Kwaliteit boven kwantiteit

Beschik je over een gigantische e-mailinglijst? Dan ben je goed bezig. Als al deze adressen ook nog eens kwalitatieve adressen zijn, ben je uitstekend bezig.

Verkies kwaliteit boven kwantiteit.

I trust you

Een zeer belangrijk gegeven bij het opbouwen van een succesvolle e-mailinglijst, is de I trust you factor. Mensen moeten je vertrouwen en moeten meerdere keren van je gehoord hebben.

Zonder vertrouwen sta je nergens.

Listbuilder

Kies een goede listbuilder die automatisch in- en uitschrijft. WIZZ is Mailchimp-expert. Voor vele van onze klanten werken wij met deze e-mailingtool omdat die veel nuttige info weergeeft over het klikgedrag van je contacten.

Natuurlijk zijn er nog andere e-mailingtools op de markt: Blinker, Copernica, Flexmail, YourMialingListProvider,…

Geven en nemen

Het opbouwen van een goede e-mailinglijst is kwestie van geven en nemen. Laat mensen goesting krijgen om in jouw lijst te staan. Bied een dienst of product aan en laat je e-mailinglijst groeien.

Meer weten over e-mailmarketing?

Lees ons blogbericht over persoonsgegevens in e-mailcampagnes.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *