5 redenen om de lakens te delen met je communicatiepartner

Een verstandshuwelijk met je marketeer? Ontdek waarom het je geen windeieren legt.

Op zoek naar een partner die alles op alles zet om de communicatie van jouw bedrijf te laten renderen? Ga niet over één nacht ijs. Kies voor een verstandshuwelijk. Open en bloot. Met 1 finaliteit: samen je communicatiedoelstellingen waarmaken.

Date onze salesmanager Gert.

Jouw voordelen van een verstandshuwelijk?

1. Communicatiestrategie: woorden én daden

Efficiënte communicatie vergt een totaalaanpak. Niet zomaar een radiospot hier en een nieuwe website daar. Wel het totaalplaatje. Een all around oog dat helder zicht heeft op al je communicatieacties.

Hoe kan communicatie en marketing een meerwaarde zijn voor je bedrijf? De hamvraag die WIZZ Communicatiepartners samen met jou onder de loep neemt. Rationeel, zoals in een verstandshuwelijk. We onderzoeken welke communicatiemiddelen je effectief nodig hebt om je doelstellingen te realiseren. Om die strategie daadwerkelijk om te zetten in daden.

2. Geboeid door communicatie

Geboeid, gefascineerd, door communicatie die oplevert. Weliswaar verslaafd. We goeien alles in de ring om jouw communicatie te laten opleveren.

Net als in een verstandshuwelijk interpreteren we ‘geboeid’ ook letterlijk. Samen gaan we een contract aan. Voor welbepaalde duur delen we de lakens met 1 finaliteit: je communicatiedoelstellingen realiseren. Mja, eerlijkheid is de basis van een stevige relatie.

3. Win tijd: wij nemen je werk uit handen

Heb je het gevoel dat je betere dingen te doen hebt dan de communicatie van je bedrijf uit te stippelen? Kan perfect. Geef je communicatie uit handen. Zo heb je tijd voor je core business: je bedrijf runnen.

Ons engagement als jouw externe marketingafdeling gaat ver. Heel ver. Want wij zijn:

4. Waakhond over je communicatiebudget

Tijdens de hele rit waken we met een arendsoog over de resultaten van je communicatieacties. En over je marketingbudget. Dat is jouw kwaliteitsgarantie. Zo haal je uit je verstandshuwelijk wat erin zit.

5. Return on investment

Dat is waar het om draait, toch? Met realistische doelstellingen, communicatiemiddelen die voluit het doel heiligen, een partner die 200% verslaafd is aan jouw communicatie, gaan we samen voor rendement.

Hoe je het ook draait of keert, het zijn euro’s die tellen.

Zeg ja

Tegen je communicatiepartner. Vermijd een coup de foudre en ga voor weloverwogen rendement. Contacteer Gert voor een inspirerende date.

1 reactie op “5 redenen om de lakens te delen met je communicatiepartner

Geef een reactie

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *